Vaatteet Aijon hankkia farkkutakin ja neuloa siihen kangaskuvia

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oii ihanaa! Kangasmerkit on parhaita <3
Mulla on sama suunnitelma, tosin aattelin hankkia 60-luvun bändien logoja yms retromerkkejä ja varmaan ompelen myös virkkaamani auringonkukat siihen nii tulee sellanen hippitakki xD
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oii ihanaa! Kangasmerkit on parhaita <3
Mulla on sama suunnitelma, tosin aattelin hankkia 60-luvun bändien logoja yms retromerkkejä ja varmaan ompelen myös virkkaamani auringonkukat siihen nii tulee sellanen hippitakki xD
Ooo!! Toi näyttäis varmaan tosi siistiltä!
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mä näpersin pari kuukautta sitten kaikki kangasmerkit irti mun farkkutakista, välillä näinkin päin :D Oon täysin kyllästynyt, ku mulla on niitä kaikenlaisia merkkejä ollu jo aika monta vuotta.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Joo sama, täl hetkellä ainoot kangasmerkit on partio leireilt saadut ns leiri merkit , mutta aattelin just tilata joitain kivoja jos löytäis tällä kertaa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Kannattaa näyttää kivalt
Nyt ompelin tuohon rintataskun läpän reunukseen semmoisista pikkuhelmistä tehdyn värikkään kukka nauhan joilla voin näyttää sisälläni asuvan kahdeksan vuotiaan lapsen.
Löysin myös vähän pitsi nauhaa mutta siitä pitää kysyä saako käyttää(vasempaan hihan suuhun meinasin)
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Nyt ompelin tuohon rintataskun läpän reunukseen semmoisista pikkuhelmistä tehdyn värikkään kukka nauhan joilla voin näyttää sisälläni asuvan kahdeksan vuotiaan lapsen.
Löysin myös vähän pitsi nauhaa mutta siitä pitää kysyä saako käyttää(vasempaan hihan suuhun meinasin)
Ui jui varmasti näyttää upeelta, ite varmaan laitan niit partio merkkei ja muita kangas merkkejä, tilasin jo perhosia, auringon kukkia ja pride sellasii
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ui jui varmasti näyttää upeelta, ite varmaan laitan niit partio merkkei ja muita kangas merkkejä, tilasin jo perhosia, auringon kukkia ja pride sellasii
Uu kuulostaa hienolta laitahan kuva sitten kun on valmis!
ite mietin vanhoja ikäkausi merkkejä sekä seurani merkkiä ja sitten löytyy söpö kissa ja muumi merkki ja puuskupuhin tupamerkki. En tosin tiedä laitanko noita vai annanko olla vaan tuon pitsin(en tiedä miten on mahdollista mutta oli juuri täydellisen mittainen:D) ja ehkä kukkaset (niistä mietin että mahtavatkohan olla jonkun pride lipun väriset(?) kun niitä on niin paljon ja että jos on niin en tiedä saanko käyttää vai miten se nyt toimii (tuskin siis ovat mutta mistä minä tiedän?) (Ja itse en siis omasta suuntauksestani tiedä paskan vittua kun en ole edes varmaan koskaan ihastunut saatika asiaan perehtynyt:D))
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oii varmana tulee näyttään upeelta :3

Itsekin oon miettiny et voisin, mutta en oo saanu aikaseks. Oisko jotain hyviä vinkkejä, mistä löytyisi hyviä kangasmerkkejä tai mistä te ostatte? :))
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oii varmana tulee näyttään upeelta :3

Itsekin oon miettiny et voisin, mutta en oo saanu aikaseks. Oisko jotain hyviä vinkkejä, mistä löytyisi hyviä kangasmerkkejä tai mistä te ostatte? :))
Mä oon ettiny ainakin etsystä :D Siel on ainakin paljon vaihtoehtoja. En oo ainakaan ite huomannu kivijalkaliikkeissä kummosempia.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Mulla oli joskus nuorempana sellainen, ompelin siihen kangasmerkkejä ja kuvioita koulun ompelukoneella ja kiinnitin siihen itsetekemiäni pinssejä. Kivan näköisiähän ne on :)
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
mulla on kaks aivan täydellistä farkkutakkia joihin haluaisin keksiä jotain, oon miettinyt maalaamista siihen selkäkankaaseen mutta pelkään että se menee pilalle XD ehkä tyydyn kangasmerkkeihin jos jostain löytyy kivoja
 
Ylös Pohja