Syvälliset Ainut tapa miten ylläpidän mun sosiaalisia taitoja

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
On töissä käyminen :Dd

Nään silloin tällöin (= en kovin usein) mun lapsuudenkaveria, mutta muutenpa ainut paikka missä juttelen muille kuin äidille on työpaikka. Lol en tiiä pitäisikö itkeä vai nauraa.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
koulu tai työpaikka on aika yleinen missä ihmiset ylläpitää sosiaalisia suhteita ja se on ihan hyvä paikka sitä varten. olishan se hyvä että olisi sosiaalisia suhteita myös työn ulkopuolella, jotkut taas voi olla työpäivän jälkeen niin väsyneitä ettei vois vähempää kiinnostaa muut ihmiset.

älä turhaan moiti itseäsi jos et esm. jaksa päivän päätteeksi olla muiden ihmisten kanssa tekemissä, se on ihan ok. jos taas haluaisit niin ehkä voisit yrittää tutustua ihmisiin muualla? esm. uudet harrastukset (koronan suomin ehdoin tietysti), pääasia olisi et lähtis edes jonnekin missä on mahdollisuus tavata ihmisiä. itellä ainoat sosiaaliset kontaktit on vanhemmat, mies, sossu, terapeutti ja lääkäri XD pääsispä syksyllä koulu kouluun D=
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Täällä Englannissa ei ole saanut kohta vuoteen oikeen muuta sosiaalista kontaktia pitää koska korona. Sääliksi käy mun miestä jonka ainut sosiaalinen kontakti mä olen koska hän töissä vain ajelee autoa yksin.
 
Ylös Pohja