Syvälliset ajatelkaa jos oisitte kasvanu jossain ihan eri ympäristössä ja saattaisitte olla tosi erilaisia ku ootte nyt

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
176
Reaktioarvo
181
Mietin usein, kuinka paljon helpompaa olisi, jos olisin syntynyt perheeseen, joka ei kuulu kirkkoon ja jonka isä ei välttämättä halua tehdä tyttärestään ammattilaisjääkiekkoilijaa.
joo itekki mietin aina että miten helppoa oliskaan jos vanhemmat ei ois ääriuskovaisia
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Oon miettiny tätä joskus ja usein tulee aatelleeksi kuinka ihanaa ois jos ei ois pää täynnä ongelmia joista kukaan ei oikeen tiiä, kui ihanaa ois jos pystyis kerranki sanoo "Kaikki on hyvin" ilman et se on vähintään puoleksi valhe
En enää ees muista miltä tuntui olla aidosti ilonen ja miten pystyin joskus suhtautumaan elämään positiivisesti

Mutta loppujen lopuksi me kaikki ollaan mitä ollaan, se vaan pittää hyväksyä
Muutenhan mun elämässä ei oo oikeestaan mitään vikaa paitsi nuo mitä tossa äskön sannoin
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Kun mä olin 4, me asuttiin tovi unkarissa. Äiti mietti vakavasti että jäätäisiin sinne jos ei kivaa kotia löydy Suomesta. Se oli aika rikki ja hukassa erotessaan mun isästä. Mutta sitten vuokrattiin iso vanha huvila Helsingistä keskeltä metsää,jossa ei tosin ollut vesijohto vettä, tai elektronista lämmitystä. Muista mietin siihen. Millainen ihminen olisin jos olisin varttunut Budapestissa Helsingin sijaan.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Oon miettinyt tuota usein mutta en osaa kunnolla kuvitella millainen olisin jos en nyt eläisi sellaisessa ympäristössä ja kehossa missä elän nyt. Luon toisinaan sellaisia sivupersoonia ja kerron tarinoita niiden näkökulmasta.
 
Ylös Pohja