Keho Apuja menkkakipuihin

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ihana herätys tälle päivää... Yleensä mulla menee kivut ohi, kun oon ottanut särkylääkkeen, mutta nyt on pysynyt samanlaisena kokoajan. Lisäksi huono olo ja vatsakin sekaisin. Kohta pitäis lähtee tallille. Ärsyttää, aina nää kivuliaat menkat sattuu ihan väärälle ajankohdalle.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
harrastaks rattastusta? toivotaan ettei tuu!
Joo, mulla on pari vuokrahevosta tällä hetkellä, eli hoidan ja liikutan niitä muutaman kerran viikossa. Enää en käy tunneilla tai valmennuksissa, kun motivaatio ratsastukseen on vähän laantunut, mutta muuten tykkään kyllä touhuta heppojen kanssa. (: Entä sä?
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Joo, mulla on pari vuokrahevosta tällä hetkellä, eli hoidan ja liikutan niitä muutaman kerran viikossa. Enää en käy tunneilla tai valmennuksissa, kun motivaatio ratsastukseen on vähän laantunut, mutta muuten tykkään kyllä touhuta heppojen kanssa. (: Entä sä?
meillä on ollu osaomistuksessa 7v ravuri nyt seittemän vuotta (apua onkse 6v vai 7v??) ja alotin rattastuksen tammikuussa (: käyn jokatoinen viikko tunnilla!
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
No ei nyt varmasti tässä kohtaa enää auta, kun sulla on menkat jo alkanu, mutta ainakin ite pyrin ottamaan särkylääkkeen jo heti, kun huomaan et alkaa tulee semmosta pientä kipua. Kannattaa yrittää lähtee liikkeelle, koska ainakin mulla semmonen paikalla olo vaan pahentaa kaikkea. Mee sikiöasentoon ja laita kuumaa vatsan päälle. Tiiän, et tommonen liikkeellelähtö ei tunnu kivalta, kun sattuu ihan tuhottomasti, mutta auttaa oikeesti :) Tsemppiä!!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Tuli tässä mieleen ku itelläki alako eilen menkat ja ei särkylääke auttanu (lämpöpussi ja suklaamunat kylläkin haha) et mun koulun erityisope kerto mulle kerran et hyvin monella auttaa se ku ennen menkkojen alakua ottaa aspiriinia. En oo ite testannu mut muutama mun kaveri on ja niillä on ainaski toiminu (Haha hyödyllinen neuvo ku sulla on jo menkat alakanu mut siis :D)
 
Ylös Pohja