Aihe vapaa arvaatteko monta kakkua olen leiponut vuoden sisällä???

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
98. yhdeksän vitun kahdeksan. eli n. 300 käytettyä työtuntia ja +15kg. suurin osa ollut täytekakkuja ja juustokakkuja, osa kuivakakkuja ja pavlovia, osa mennyt muualle mutta suurin osa itselle ja miehelle. eivät ole olleet mitään super jättikakkuja mutta kakkuja silti. järkyttävää.

pitää saada tämä leipominen nyt jotenkin kuriin ja esm alkaa opiskella koulua varten?????

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Oi, mä kun veikkasin 112 tai 121, mutta meni väärin. :( Mutta todella vaikuttava saavutus! Huomaa kyllä, kuinka intohimoinen olet harrastukseesi. Ja ehkä sun ei tarvitse pistää leipomisharrastusta kuriin ja alkaa opiskella koulua varten... Oletko harkinnut leipuriksi opiskelua? Se vois sopia sulle, kun saisit toteuttaa intohimoasi entistä enemmän ja oot jo nyt niin taitava. Vaikka tietenkin on myös ymmärrettävää, jos haluat opiskella jotain muuta ja pitää harrastuksen vain harrastuksena.

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Reaktioarvo
1,689
todella vaikuttava saavutus, ihan mahtavaa💗 ja oon samaa mieltä edellisen kanssa, että siusta tulis varmasti hyvä leipuri (mutta toki ymmärrän senkin, jos haluat harrastaa jotain muuta) :)
kun oot noin omistautunut harrastukseesi ja selvästi nautit siitä, jonka lisäks oot vielä todella taitava, niin miksi lopettaisit sen?

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Olisin kans miettinyt että pakko olla ainakin sata kun tuntuu, että teet niitä ihan liukuhihnalta :)

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
eka joka tuli mieleen oli tyyliin 92 mutta huh niitä oli vieläki enemmän!
Upeaa. olen samaa mieltä muutaman aijjemman kanssa että käytännössä susta vois jopa leipuri tulla mutta mä ymmärrän tosi hyvin jos pidät vaan harrastuksena. On niin ihana kuulla ja nähdä kun ihmiset tekee sitä mitä rakastaa. Pidä harrastuksestasi kiinni ja mitä suotta koittaa vähentää koska voisit aikaasi ja rahojasi huonomminkin käyttää. toki opiskelu etusijalla mut muuten.

Ylös Pohja