Aihe vapaa Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D

Jjoker

Kokenut
Reaktioarvo
134
Mutta Nikohan on aivan ihana, ymmärrän sua täs asiassa täysin<3:D

Mutta tuota oon monesti jo pohtinut, (joskus ehkä kysynytkin, mutten muista vastausta) onko sulla jotain diagnoosia olemassa, ootko ammattilaiselle jutellut näistä jutuista?
Ihastumiset on täysin luonnollisia ja normaaleja, mutta tuommoinen ahdistusta aiheuttava pakkomielle on vähän huolestuttavaa. Ihan siis mielenkiinnosta utelen, kun ois jännä tietää mistä tuo kumpuaa:)

Ok... Oon ihan varma, että oon kysyny tätä ennenkin, joten pahoittelut jankuttamisesta. Muista, että ei oo pakko vastata jos tuntuu epämukavalta.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ja siis anteeks mitä helvettiä? Loppuko bb viikko sitten ku tuntuu et oisin ollu ilman sitä jo viikkotolkulla xDDDDDDDDDDD MITÄH. Mikä hätänä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mutta Nikohan on aivan ihana, ymmärrän sua täs asiassa täysin<3:D

Mutta tuota oon monesti jo pohtinut, (joskus ehkä kysynytkin, mutten muista vastausta) onko sulla jotain diagnoosia olemassa, ootko ammattilaiselle jutellut näistä jutuista?
Ihastumiset on täysin luonnollisia ja normaaleja, mutta tuommoinen ahdistusta aiheuttava pakkomielle on vähän huolestuttavaa. Ihan siis mielenkiinnosta utelen, kun ois jännä tietää mistä tuo kumpuaa:)

Ok... Oon ihan varma, että oon kysyny tätä ennenkin, joten pahoittelut jankuttamisesta. Muista, että ei oo pakko vastata jos tuntuu epämukavalta.
Jep, niin ihana että haluan kuollaaaaa okei ei nyt sentään ihan mutta kuitenkin, itken jatkuvasti sen(kin) takii :D

Ja ei haittaa ollenkaan ku tiiän ettet tarkota mitää pahaa :D mulla on siis diagnoosina, noh, ainakin pakko-oireinen häiriö (en kyl tiiä liittyyks se ihastusjuttuihin mut??) Sit en oo muista niiku niist virallisist diagnooseist varma mutta ainakin oli puhe silloin (siit on kyl jo aikaa) et saattais olla masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö tai jotai. Mut en tiiä oliks ne koskaa mitää varsinaisia diagnoosei. Mut siis ocd se on ihan selvä ja sitä oireilua mulla on ollu ihan läpi elämän. Oon jonku verran jutellu ammattilaiselle ja nyt oon pari kertaa käyny seksuaaliterapias. ja se terapeuttiki varmaa on jo sillee ei jeesus tol muijal on ongelmii, ku melkee kaikki ongelmat liittyy ihastuksii ja kui vahvoi ne on ja kuinka ne tuottaa ahistusta koko ajan :D mut sit taas toisaalta en ymmärrä koska kyllähän muillaki on sydänsurui, nii ku en tiiä mistään muusta ni en tiedä miten tää eroo normaalista. Ehkä se ei ookaan muille tämmöstä tuskaa? Emt :o

Btw toi pakkomielle sanana kuulostaa aik pahalta xD siis kai tätä voi sellasekski sanoo, mut tulee aina vaa mielee pakkomielteestä se et olisin jossai niide ikkunan takana stalkkaamas niit 😶 en sentään niin hullu oo kai, enkä haluu niille mitään pahaa. Oli vaa pakko mainita ku pelkään oikeesti et kaikki ajattelee must pelkkää negatiivista. Vaikka siis tuskin sitä tarkotitkaan mut pakkomielle kuulostaa vaa nii extremelt xd vaikka aika sairaaksihan tässä muutenki itsensä tuntee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hhhddhjj noniin näin unta ainakin sedusta 😑 mahdollisesti muistakin. Oh god. It was horrible. Ei ei ei ei. Ei tämmöstä.

Jjoker

Kokenut
Reaktioarvo
134
Jep, niin ihana että haluan kuollaaaaa okei ei nyt sentään ihan mutta kuitenkin, itken jatkuvasti sen(kin) takii :D

Ja ei haittaa ollenkaan ku tiiän ettet tarkota mitää pahaa :D mulla on siis diagnoosina, noh, ainakin pakko-oireinen häiriö (en kyl tiiä liittyyks se ihastusjuttuihin mut??) Sit en oo muista niiku niist virallisist diagnooseist varma mutta ainakin oli puhe silloin (siit on kyl jo aikaa) et saattais olla masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö tai jotai. Mut en tiiä oliks ne koskaa mitää varsinaisia diagnoosei. Mut siis ocd se on ihan selvä ja sitä oireilua mulla on ollu ihan läpi elämän. Oon jonku verran jutellu ammattilaiselle ja nyt oon pari kertaa käyny seksuaaliterapias. ja se terapeuttiki varmaa on jo sillee ei jeesus tol muijal on ongelmii, ku melkee kaikki ongelmat liittyy ihastuksii ja kui vahvoi ne on ja kuinka ne tuottaa ahistusta koko ajan :D mut sit taas toisaalta en ymmärrä koska kyllähän muillaki on sydänsurui, nii ku en tiiä mistään muusta ni en tiedä miten tää eroo normaalista. Ehkä se ei ookaan muille tämmöstä tuskaa? Emt :o

Btw toi pakkomielle sanana kuulostaa aik pahalta xD siis kai tätä voi sellasekski sanoo, mut tulee aina vaa mielee pakkomielteestä se et olisin jossai niide ikkunan takana stalkkaamas niit 😶 en sentään niin hullu oo kai, enkä haluu niille mitään pahaa. Oli vaa pakko mainita ku pelkään oikeesti et kaikki ajattelee must pelkkää negatiivista. Vaikka siis tuskin sitä tarkotitkaan mut pakkomielle kuulostaa vaa nii extremelt xd vaikka aika sairaaksihan tässä muutenki itsensä tuntee.
Ääh anteeksi, siinä sanassa kyllä taitaa olla vähän negatiivinen sävy, vaikken tosiaan sitä negatiivisesti tarkoittanut, enkä missään tapauksessa halua loukata<3 Kiva kun mainitsit asiasta, niin muistan taas jatkossa yrittää valita sanani vähän paremmin:)

Ja joo ocd:llä saattaa kyllä olla jotain tekemistä ihastusjuttujen kanssa.
Mä oon tuosta sun ajatusmaailmasta kovin kiinnostunut oikeestaan just siks, kun tavallaan ymmärrän sua täysin, mutta toisaalta en yhtään.
Oon itekin tosi herkkä ihastumaan ja ihastun tosi voimakkaasti, mutta mulla ne jotenkin vaan tulee ja menee, eikä jää mitenkään pitkäks aikaa..
Toki en myöskään tiedä mikä on "normaalia" ja mikä ei, kun ei oo kokemusta kuin omasta ajatus maailmasta:D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ääh anteeksi, siinä sanassa kyllä taitaa olla vähän negatiivinen sävy, vaikken tosiaan sitä negatiivisesti tarkoittanut, enkä missään tapauksessa halua loukata<3 Kiva kun mainitsit asiasta, niin muistan taas jatkossa yrittää valita sanani vähän paremmin:)

Ja joo ocd:llä saattaa kyllä olla jotain tekemistä ihastusjuttujen kanssa.
Mä oon tuosta sun ajatusmaailmasta kovin kiinnostunut oikeestaan just siks, kun tavallaan ymmärrän sua täysin, mutta toisaalta en yhtään.
Oon itekin tosi herkkä ihastumaan ja ihastun tosi voimakkaasti, mutta mulla ne jotenkin vaan tulee ja menee, eikä jää mitenkään pitkäks aikaa..
Toki en myöskään tiedä mikä on "normaalia" ja mikä ei, kun ei oo kokemusta kuin omasta ajatus maailmasta:D
Jep haha en kyl tiiä kans :D kyl siis tavallaa mulla ne myös vähän niinku tulee ja menee et esim jos miettii olaa ni onhan mul ollu tässä aikakausia etten oo oikeestaan yhtään ajatellu sitä, mut sit se tavallaa menee vähän semmosena aaltoliikkeenä. Mut et periaatteessa se on ollu nyt vuoden mut aina en ajattele sitä ja joskus ajattelen. Ja vähän kaikkien kans sama juttu. Juhakin on ollu 2018 asti mutta sekin vähän sellast etten mä sitä aina ajattele. Mutta lopullista ylipääsemistä ei tapahu ikinä oikeen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No näin

Miks mä tein kollaasin?

MIKS MIKS MIKS MIKS MIKS MIKS

siinä kollaasis on kyllä vaan Timo + Niko ei onneks muita mut SE OLI LIIKAA

ja tottakai iha vittuillakseni itelleni kuuntelin esim hurt koska nykyään silläkin on näköjään jo ihan uusia merkityksiä niiden vanhojen lisäks

En tiedä miks teen näin aina

Ja en enää ikinä voi kuunnella too good at goodbyes ilman että mietin nikoo

En tiedä enää miten näin voi tapahtua

Mun pääs vaa menee kaikki samat kelat niinku esim timpankin suhteen et en vaan osaa suhtautua siihen et asiat on yhtäkkiä näin ja yritän muistaa että mitä ajattelin nikostaki ennen ku rakastuin siihen näin. Ja ku yritän miettiä sitä esim umk:ta nii sekotan päätäni niin totaalisesti koska en PYSTY ajattelemaan sitä en ees muista mitä ajattelin ku tyylii mietin vaa jtn timoo ja hessuu sillon. Ja mua ärsytti niko lievästi. Tai en tiedä mitä vittua sillon ees tapahtu. En yksinkertaisesti tiedä mitä tunsin silloin enkä tiedä mitä tunnen nyt. Ainoastaan tiedän sen että oon semi rakastunu ja useampaan kuin yhteen, NÄÄS 🤔 ehhhhhh????

Turha yrittää ymmärtää ees

Älä ajattele mitään.

Enkä ymmärrä sitä miks kuuntelen euroviisubiisejä. Miks. Miks vitussa.

SIIS tuntuu et mul on joku saatanan itsetuho moodi päällä ku ehdoin tahdoin haluun vaipua syvälle suruun ja ahistukseen tän musan kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis

Tää nikon soittolista minkä tein ja mitä kuuntelen nyt on kyllä IHAN KARSEETA. En vois olla enempää rakastumisfiiliksis. Tää lista on aivan täynnä pahimpia rakkausbiisei mitä kuvitella saattaa. Ja mm. Se too good at goodbyes ja writings on the wall joita en enää koskaan voi kuunnella normaalisti. Ei luoja. Ei hyvä helvetti sentään että mä oon pohjal. Siis tää vitun soittolista. Tääl on myös joitain ultimate timppa biisejä kuten somebody to you mut nyt se liittyy myös nikoonkin??????? Ja tottakai my heart is a hurricane jota en kestä näköjään yhtään. Enkä mitään muutakaan. Hajoon. Hajoon tähän. Nyt. Tällä sekunnilla. En edes ihmettelis jos täl listal ois jo vähintään sata biisii, on hyvinkin mahollista. Huutista. En tiedä mikä tässä on niin vitum vaikeeta mut en edes ymmärrä miten on mahollista olla näin.. HHHHH. siis vittu. Oikeesti mä. Kaikki tää. En löydä sanoja voi vittu nyt.

Ja oon tallentanut jo semisti liikaa kuvia nikost ja must tuntuu et tää ei hyvin tuu menemään. Mut emt jos oon selvinnyt kaikesta muustakin tänä keväänä ni ehkä tästäkin. Ehkä.

Mut siis tää kuva original-blindchannel-yhtye.jpg
Pikku Niko 😐 jos en muista väärin ni toi ois ollu 2015? Ni se ois ollu 20? Jos en oo iha vääräs. Oikeest ei vittu mul lähtee järki. Niin pieni :D en tajuu miten voin olla näin älyttömän rakastunu toho miehee. Nää vitu salamarakastumiset. Oikeesti älkää vittu viittikö. Mut siis vähän hitaalla näköjään meitsi käyny ku nyt vasta rakastuin siihe eikä sillo umk:n aikaan. Pienellä viiveellä.

En vaan ymmärrä miten voi tuntee näin ihmist kohtaa jota ei tunne. Nää tunteet oikeesti tappaa mua sisält tbh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En enää edes ymmärrä miten tämmösiä asioita voi tapahtua.

Kerta toisensa jälkeen.

Joka helvetin vuosi tuntuu että toukokuut on pahinta sekoilua tbh. En ees tiiä. Toukokuut on jotenki aina niin hurjia. Varmaan joku kevään aiheuttama random tunnemyrsky.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis

En tiedä selviinkö.

Tunnen nikoo kohtaa jotai sellast etten voi selittää sitä mitenkää, en millään sanoilla, ei mitenkään.

Mut toisaalta myös timppa on samantyyppinen case, en mä sitäkään voi edes käsittää vieläkään. Ja vaik nyt mietinki varm kaikista eniten nikoa, niin silti mul jatkuvasti tulee mielee random asioita ja muistoja timpast ja kummiski vertailen niit toisiinsa. Ja se vitun kollaasi :DDDDDDDD SE oli liikaa. Nähdä nyt molemmat siin samas kuvas yhtä aikaa. Mitä vitun vittua nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei saatana..... Aina vaan menee pahemmaks XDDDDD mua pelottaa tää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeesti ei mitään vitun nikoa pls. Miks tää ei mee pois? Ollu melkein viikon nyt tää periaatteessa ja mua oikeest pelottaa. Koska tarkalleen ottaen se oli se 23.5. ku tää case tapahtu ja siinähä sitte taas mentii juu. Ei vittu. Hei mitä vittua miten siit voi olla melkein viikko. En tajuu. Yhtään.

Ylös Pohja