Kiitoksia superisti! D:Voi ei, tsemppiä sulle hurjan paljon! <3
Uskon, että kun saat sen sanotuksi, saat varmastikkin vapaamman mielen itelles.
Tämä ensimmäinenkin yritykseni oli tuskaisaVoi D: Montakohan kertaa minulle on käynyt näin.
Se helpottaa siitä kyllä. Itse olen jo mestari itseni kaapista ulkoistamisessa. D:Tämä ensimmäinenkin yritykseni oli tuskaisa
Mua pelottaa. Ei musta ole siihen, kun mä olen aina ollut tälläinen omalaatuinen maailmankulkija D:Se helpottaa siitä kyllä. Itse olen jo mestari itseni kaapista ulkoistamisessa. D:
Ei syytä pelätä. Jos et koe olevasi siihen vielä valmis, niin odota jonkin aikaa. Ei ole pakko tehdä sitä nyt.Mua pelottaa. Ei musta ole siihen, kun mä olen aina ollut tälläinen omalaatuinen maailmankulkija D:
Ei mulla ole menetettävää, ja ei taida parempaa hetkeäkään enään tulla 🤔Ei syytä pelätä. Jos et koe olevasi siihen vielä valmis, niin odota jonkin aikaa. Ei ole pakko tehdä sitä nyt.
Niitä hetkiä tulee. Ihan liiaksikin joskus.Ei mulla ole menetettävää, ja ei taida parempaa hetkeäkään enään tulla 🤔
Varmaan sittenNiitä hetkiä tulee. Ihan liiaksikin joskus.
Harkitsen tuotakin D:Mä oon jo luovuttanu koko homman suhteen :D: meinasin että en kyllä erikseen tuu kaapista vaan elelen normaalisti ja joskus jos se tulee ilmi niin jossain sivulauseessa sitten.
Bi-seksuaali.Oletko homo?
Mahtavaa!Bi-seksuaali.
Kiitoksia!Mahtavaa!