Muu Arvostelen sun profiilin

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
6/10. Tykkäsin runosta ja mun piti tsekata mikä biisi se on. Mukavan kuuloinen, oikein iloinen. Piti antaa miinusta, koska olit laittanut sun kaupungiksi Suomi.
Kiitos arvostelusta. Uskaltaisin ehkä korjata joskus asuinpaikkani, mutta se sattuu olemaan aika pieni niin pelkään että minut löydetään. :p
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
4/10. Sulla ei oo kunnon profiilia, mut tykkään Ähtärin eläinpuistosta ja haluisin käydä siellä joskus. Hyvä kans et käytät profiiliviestejä.
Ähtärin eläinpuistossa tullut tosiaan käytyä kahdesti, profiilikuvani ilves on Ähtärin eläinpuistossa kuvattu.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Saa arvostella.
6/10. Sun profiilikuva pelottaa mua ja on pelottanu hieman jokaisessa kessassa missä oon nähnyt sut. Siitä tulee kieroutuneita lisäpisteitä. Taustakuva on tosi taiteellinen. Tsekkasin ton sun lyriikan biisin, ihan mukava. Sulla on tosi vähän viestiketujuja ja profiiliviestejä.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
6/10. Sun profiilikuva pelottaa mua ja on pelottanu hieman jokaisessa kessassa missä oon nähnyt sut. Siitä tulee kieroutuneita lisäpisteitä. Taustakuva on tosi taiteellinen. Tsekkasin ton sun lyriikan biisin, ihan mukava. Sulla on tosi vähän viestiketujuja ja profiiliviestejä.
Huvittavaa sinänsä, koska mun mielestä toi mun profiilikuva on tosi söpö, mutta se johtuu kai siitä että se on yks mun suosikki hahmoja.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
6/10. Sain sun tiedoista kiinni vaan sen että tykkäät elää, nauraa ja rakastaa. +++ viestiketjujen määrästä. Kiva kans että jollaan on omakuva profiilikuvana. Et kirjota profiiliviestejä tai seuraa edes omaa vaimoasi.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
5/10. Tykkään sun sijainnista ja profiilin taustakuvasta. Seuraat kaikkia jotka seuraa sua, se on symppistä. Sulla ei oo kuitenkaan hirveesti tietoja profiilissa mistä saisi persoonasta kiinni.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
siitä vaan! en nyt muokkaa profiilia, vaikka kuinka mieli tekisi, pidän sen nyt tuollaisena ja katsotaan mikä arvio tulee... :D
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
siitä vaan! en nyt muokkaa profiilia, vaikka kuinka mieli tekisi, pidän sen nyt tuollaisena ja katsotaan mikä arvio tulee... :D
Tää viesti jäi perjantaina mun ilmoitusten alle! Nyt huomasin.

8/10. Hyvä teema profiilissa, semmoinen maalainen. Kiva että sulla on tekstiä tiedoissa. Hyvä titteli!
 
Ylös Pohja