Auttakaa mua saamaan rohkeutta mennä jutteleen yhelle pojalle D:

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Haluisin tutustuu siihen mut en kehtaa mennä juttelee sille koulussa nii ehkä sitten ig:ssä mutta MITÄ MÄ SILLE ALAN PUHUUN???? En voi kysyy et ”tuliks läksyy” tms koska läksyt lukee aina wilmas.

Apua pliis D::
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Tsemppiä! Aloita vaikka sanomalla että moi, oletko henkilö X mun koulusta. Kyllä se siitä :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En kyllä yhtään osaa auttaa, kun itellänihän olis tohon vielä vähemmän rohkeutta ja neuvoja, ku sulla. D:
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Haluisin tutustuu siihen mut en kehtaa mennä juttelee sille koulussa nii ehkä sitten ig:ssä mutta MITÄ MÄ SILLE ALAN PUHUUN???? En voi kysyy et ”tuliks läksyy” tms koska läksyt lukee aina wilmas.

Apua pliis D::
siis ei vaan jos teil on joitaki samoi tuntei tai muuta nii sanot et sun wilma lagaa et voit kysyy silt jotai
 
Liittynyt
3.3.2021
Viestejä
24
Reaktioarvo
27
Munnnn mielestä kannattais olla aika suora siitä, että mitä sä haluisit. Ite en lähtis valehtelemaa jostain wilman ongelmista, ku ne harvoin johtaa mihinkään. Jos ite lähestyisin jotakuta ig:n dm:ssä nii varmaan lähtisin eka just sillee jotenki: "hejsan ootko tää x henkilö" ja sitten "haluisikko tutustuu" tai jotain samaa linjaa. Ymmärrän kyl et saattaa jännittää tehä mitään, mutta mieti, että jos et tekis mitään nii ethän sä pääsekkä mihinkään. Riippuen henkilöstä se saattaa joko haluta jutella kovastikin tai sitten ei niin kovasti. Either way you shot your shot ja meni miten meni!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mie en lähtis valehtelemaan Wilman ongelmista tms., kun se keskustelu harvoin jatkuu eteenpäin silleen. Sen sijaan oisin melko suora ja alottasin vaikka dm:ssä kysymällä onko hän henkilö x ja kiinnostaako tutustua. Ymmärrän että voi olla vaikeeta, mutta sua voi jäädä myöhemmin vaivaamaan jos jätät tutustumatta mielenkiintoseen ihmiseen. Muutenkin tässä maailmassa on 7 miljardia ihmistä ja hän on vaan yks niistä, joten se ei oo vakavaa vaikka hän ei oliskaan kiinnostunu tutustumaan. Toki pahaltahan se tuntuis varmasti, mutta sitten voit aatella että ainakin sie yritit ja että ei se ota jos ei annakkaa. Tsemppiä!
 
Ylös Pohja