Keho Btw sain tokan koronarokotteen koulussa eilen

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Ei tuntunu oikeestaan ollenkaan vaikka panikoin sitä jostaki syystä ihan ruton palijon, enemmän ku jopa sitä ekaa rokotetta.

Mun käsi puutu (taas) mutta onneksi se ei kestäny ku ehkä minuutin tai kaksi.
Siinä ku piti ootella se vartti nii alako särkee päätä ja oksettaa ja tuntu et jos nousen ylös mää pyörryn.
Olin sen koko loppupäivän koulussa aika pihalla kaikesta, piti portaitaki mennä hyyyyyyvin hitaasti ettei jalat ois menny alta ja mun piti jatkuvasti kavereilta kysellä et mitä ne sano ku tuntu et väsytti nii palijon etten sit keskittyny kuuntelemiseen.
Sain kuitenki särkylääkettä ja sen jälkeen päätä ei enää särkeny ja pystyin olemaan ja loppua kohden ei enää hirveästi oksettanutkaa.

Tänä aamuna ku nousin sängystä kättä särki AIVAN HIRVEÄSTI ja meinasin oikeasti pyörtyä...
Harkitsin et jos en meniskään kouluun mut sit ku olin syöny ja juonu olo alko parantua ja menin sit kouluun :D
Hyvä olo ollu nyt vaikka käteen sattuuki vähän ku nostaa sitä ylös.

Joo :D Pieni päiväkirja rokotteenotosta xD
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Itse kävin ottamassa tänään toisen rokotuksen. Käteen vähän jomottaa mutta ei ainakaan vielä tunnu missään
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Voi ei. :( Mä kävin kans tänään ottamassa toisen rokotteen ja se sattu vähemmän, ku ekalle kerralla. Mulle ei oo ikinä tullut rokotteista mitään oireita.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Huh, kuulostaa inhottavalta. Mulla tuli joskus jonkun rokotteen jälkeen samanlainen olo, siitä tosin on jo useampi vuosi. Olisikohan ollut hpv rokote?

Mä sain kans tänään toisen. En ees tuntenut sitä piikkiä toisin kuin ekalla kerralla, tosin särkee kättä enemmän kuin viimeksi. Mitään muuta oiretta ei oo ollut, eikä ollut viimeksikään.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Voi ei. :( Mä kävin kans tänään ottamassa toisen rokotteen ja se sattu vähemmän, ku ekalle kerralla. Mulle ei oo ikinä tullut rokotteista mitään oireita.
Joo ei mullekkaa oo aikasemmin tullu hirveesti muuta ku et kättä on särkeny ja ehkä kerran tai kaks aikasemmin on päätä kivistäny mut nää koronarokotteet on ollu tähän mennessä pahimpia jotka oireilee
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Huh, kuulostaa inhottavalta. Mulla tuli joskus jonkun rokotteen jälkeen samanlainen olo, siitä tosin on jo useampi vuosi. Olisikohan ollut hpv rokote?

Mä sain kans tänään toisen. En ees tuntenut sitä piikkiä toisin kuin ekalla kerralla, tosin särkee kättä enemmän kuin viimeksi. Mitään muuta oiretta ei oo ollut, eikä ollut viimeksikään.
Ite en oo ottanu HPV:tä nii en tiiä mitä oireita mulle ois voinu siitä tulla

Hyvä ettei sulle oo sen pahempia oireita kuitenkaan tullut tosta koronarokotteestakaan :)
Ainaki tuli seleväksi et se rokote toimii ku tuli oireita xD
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
441
Reaktioarvo
462
Iskä kans sanos ja kaikki muut että toinen rokote aiheutti pahemmat oireet
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mie saan ylihuomenna toisen rokotteen. on hieman jännittyny olo, kun kuulemma toinen rokote on yleensä pahempi. ekasta en saanu mitään oireita, muuta kun sellasta perus että käsi kipeyty pariks päiväks. mua alko myös pyörryttämään todella kovaa rokotuksen jälkeen, mutta oon kyllä satavarma ettei se johtunu itse rokotteesta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
mie saan ylihuomenna toisen rokotteen. on hieman jännittyny olo, kun kuulemma toinen rokote on yleensä pahempi. ekasta en saanu mitään oireita, muuta kun sellasta perus että käsi kipeyty pariks päiväks. mua alko myös pyörryttämään todella kovaa rokotuksen jälkeen, mutta oon kyllä satavarma ettei se johtunu itse rokotteesta.
Pidetään sormet ristissä et ei tuu mittää oireita!
 
Ylös Pohja