Aihe vapaa CHAEYOUNG 🥺💞

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Pitkästä aikaa ajattelen sitä, en tiedä näinkö siitä unta vai mikä nyt on mut joo D: i love her 🥺

Also kuinkaha monta kertaa oon kuunnellu tän biisin tänää:
Rakastan tota kappaletta enemmän kuin pystyn sanoilla selittää 😭 täl hetkel kuuntelen taylorii ja emt it might be even worse tho. Why am i doing this to myself. Huoh löysin myös uuden biisin jota voin kuunnella non-binary päivinä (miksen muulloinkin tho) se parans mun oloa hurjasti lmao im gonna need to add it to my playlist 🥺 mut silti mul on jotenki kokonaisuudessaan edelleenki huono olo, enkä tiedä miks

Niiku iha liian huono olo. Noh, onneks ei enää kauan niin pääsen ehkä puhuu ammattilaiselle.

Also kari tho, ajattelen sitäkin niin paljon 😭 not cool.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
En oikeest tykkää täst paikast siis sen takii vaa ku tääl ei kesut huku vaa mullaki on nyt vaikka kuin monta kesuu täs ensimmäisellä sivulla. Huoh. Also hirveen yksinäinen olo senki takii ku en oo nähny ketään pitkään aikaan. Asun toku vanhempieni kanssa mut en muista millon oon viimeks nähny mun kavereit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Huoh i'm dysphoric i'm dysphoric i'm dysphoric. Iha vitu outoo siis onks oikeesti niin että esim mun tissit ei ahdista mua silleen jos mä satun näkee ne mut mua ahdistaa se oletus että ne kuuluu naiselle. Ja sit mua ahdistaa tavallaa menkat, raskaus, kaikki tollaset naiselliset asiat. Jopa noista asioista lukeminen ohimennen ahdistaa. Onks toi kehodysforiaa sit vai ei :D joka tapauksessa onneks mul ei oo menkat täl hetkel mut ahistaa oikeesti koska se vaa kertoo sen että mun keho on naisen ja vaikka kuinka en oo identiteetiltäni (tällä hetkellä) nainen niin kuitenkin oon anatomialtani ja se ristiriita on se mikä ahistaa voi vittu oikeesti

Huutista jotenki vituttaa että tollaset ihan tavalliset asiat triggeröi dysforiaa. Samalla ku mä yritän vaa elää ja olla normaalisti, oh gosh. Aaaaa i need a break from life right about now.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ah menehdyn tähän ahistukseen ja miks mä vieläkin oon ihastunu chaeyoungiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Eeeeeeei mitä vittua en pysty kattomaaaaan :D toi pituus-osio i- 😂 pls 😂 varsinkin samastumis level on hurja ku oon ite 160, sitä paitsi mikä vittu siinä on että kaikki mun ihastukset on lyhyitä :D paitsi ei ihan kaikki tho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Chaeyoung: "i love you"
Minä: "PLS STOP ALREADY 😭" wtf en edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Siis mä oikeest tiedän sen et tollasten kattominen on joka kerta mulle kuolemaks, se nähtii jo viimeistään ööööö viime syksynä? Vai millon se nyt olikaan. Silti pakko kattoo xd oof ain sama juttu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Huh toi oli kokemus, kiitos vaan xanor :Dd

i'm gay (well yes but actually no, vai ,,,, did i switch again.............. Sitä paitsi oon bi mutta.. that's a joke anyway)

Oofff hey jesus soi edelleen mun päässä tää alkaa olla jo tuskallista ja oikeest trey on niin ihana 😍 don't like that now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Oikeest ei en kestä rakastan tota biisiä niin paljon ja se helpottaa tavallaan mun oloa mut samalla se tekee mut surulliseks ja aaaa aaaaaaaaaaaa mitä. Fr tho. Oikeeeeeeest missään biisissä ei oo noin surullista melodiaa oof save me. Tulee mieleen moni asia tost lmao kuten: suuntautumiseni ja sukupuoli-identiteettini ja kaikki outouteni tho.
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja