Aihe vapaa Nyt on muuten pahat keissit

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Erityisesti dahyun ja chaeyoung and idek why

Siis mä en tosissaan tiedä miks 😵 mut tämmöstä tää on! Hiphei

Ei pitäs varmaan kuunnella twicee ollenkaan......................... (Eikä bts:ää varmaan myöskään 😂)

Huutis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
On todella pahat keissit

Twice on kyl paha

Tosin kyse ei ole lainkaan siitä edes
Tai ehkä vähän
Mutta alkoi masentaa ja tuntuu jotenkin todella oudolta. Heräsin aika myöhään ja nyt tuntuu vaan tosi tosi tyhjältä ja epätodelliseltakin.

Siinä kohtaa ei ihastus huolet paljon paina vaikka toki nekin mielessä on, vähän.

(Jotenkin ahdistaa kun en vaan tunne olevani oma itteni oikeestaan sillon jos tykkään jostain tytöstä. Siis tuntuu että vaan jos ajattelen jotain poikaa niin silloin tunnen että oon oma itteni. En tiiä. Helvetin ahdistavaa vaikka luulis että eihän tossa nyt pitäs olla mitään ongelmaa. Ahdistaa vaan tykätä jostain turhista tyypeistä. Tai siis ei noi oo mitenkään turhia tyyppejä ja mun tunteet on suht vahvan tuntusia ainakin tällä hetkellä mutta silti jotenkin.... Kaikki tuntuu niin vieraalta. Ja jotain.)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
(Jotenkin ahdistaa kun en vaan tunne olevani oma itteni oikeestaan sillon jos tykkään jostain tytöstä. Siis tuntuu että vaan jos ajattelen jotain poikaa niin silloin tunnen että oon oma itteni. En tiiä. Helvetin ahdistavaa vaikka luulis että eihän tossa nyt pitäs olla mitään ongelmaa. Ahdistaa vaan tykätä jostain turhista tyypeistä. Tai siis ei noi oo mitenkään turhia tyyppejä ja mun tunteet on suht vahvan tuntusia ainakin tällä hetkellä mutta silti jotenkin.... Kaikki tuntuu niin vieraalta. Ja jotain.)
Okei tää on varmaan jotain sellasta et. Hmm. Samaan sukupuoleen ihastuminen tuntuu vaan paljon epämukavammalta. Kyl must tuntuu et se tuntui jo lapsena oudolta/epämukavalta kuten nytkin. Sillon kun tykkäsin jostain leirin ohjaajasta joka oli tyttö (olin ehkä... Vitoselle, kutoselle tai seiskalle menossa sinä kesänä?) Niin luulin että feikkasin sen mut se tais ollakin totta,mut ilmeisesti se sillonki tuntu oudolta ja jopa ahistavalt tai sillee... Ehkä vieraalta. Ja siltä se tuntuu edelleen, en oo ilmeisesti vieläkään tottunut. Täs on vaa jotai tosi outoo. Vaikka eikai pitäisi olla?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Must tuntuu et mä en kai koskaan edes halunnut olla bi niin ehkä siks tää on ollu vaikeeta. I mean... Kuka haluis tho.
 
Ylös Pohja