demi takaisin!

BANAAN1

Harjoittelija
Liittynyt
14.6.2024
Viestejä
3
Reaktioarvo
1
kaikki jotka haluu että demi tulee takaisin, niin laittaa "demi takaisin"
 

PastelliPrinssi

He/They + Neos
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
49
Oishan se kyl kiva saada takas ja päästä näkee kaikki omat esiteini/teiniperseilyt ja angstailut yms tyhmäilyt, mut ikävä kyllä Demi tuskin on tulossa enää takaisin. Taloudellisten syiden takiahan koko foorumi ja lehden toimitus lopetettiin, että ellei joku biljonääri päätä lahjoittaa tarpeeks rahaa Demin uudelleen perustamiseen (tai ellei joku osaa jotenkin piratoida koko konseptia ja sivustoa), niin se tuskin on tulossa takaisin. Ois kyllä ollut ihan kiva jos edes se foorumi ois voinu pysyä yllä sellasena nostalgiamonumenttina, mutta toisaalta ymmärrettävää että kun sekin maksaa rahaa, niin piti sekin laittaa jäihin niinkun lehden tuotantokin.

Tiedä sitten jos joku GoFundMe tyyppinen meininki vois olla mahollista, mutta siltikään Demikokoisen foorumin ylläpitäminen tuskin mitään halpaa hupia on.

Vissiin InternetArchivella/WaybackMachinella löytyy ainakin jotain kesuja (itse tosin en oo ettimällä löytänyt, ehkä en sit osaa käyttää ko nettisivua oikein), mutta eihän se tietenkään ihan sama oo kuin vanha kunnon Demi. Jotain Deminostalgia kesuja täälläkin taitaa olla, mutta eihän sekään ole sama kuin vanha kunnon OG Demi. Olin ite varmaan 11-12 kun ekan Demitilin tein, ja olin just täyttänyt 18 kirjaimellisesti viis päivää ennen kun Demi sit virallisesti kupsahti. Ehdin kerran vaihtaa acciakin välissä, eka oli koirafani1, ja sen jälkeen Rainbowdog ihan loppuun asti. Tosiaan tuo eka tili mulla oli käytössä ehkä vuoden tai kaks (?) ja sit jossain kohtaa päätin vaan vaihtaa tuohon Rainbowdog tiliin, en enää edes tarkalleen muista että miks. Ehkä noin 13v minä sit häpes mitä noin 11-12v minä oli sepaillu? Tai sitten en halunnu että silloinen "paras kaveri" (se mikään kaveri ikinä ollu, mut se onkin jo ihan toinen tarina) näkis mitä tolla toisella tilillä juttelin, muistaakseni sain tuon tyypin liittymäänkin Demiin, muistaakseni nimellä koiranuuskija tms.

Mut joka tapauksessa, vaikka Demiä onkin tosi kova ikävä, niin ikävä kyllä se tuskin tulee enää palamaan (ellei tosiaan joku biljonääri päätä rahoittaa sitä).
 
Ylös Pohja