Elokuvat & Sarjat Disney/pixar/marvel aiheinen keskustelu!

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Itsehän olen etenkin disney ja pixar elokuvien suurkuluttaja! :D Niistä jää vaan niin hyvä fiilis, se on ehkä nostalgian lisäksi suurin syy miksi niitä katson. Etenkin huonoina päivinä niistä on iloa kun saa ajatukset hetkeksi muualle. Olisi kiva kuulla teidän suosikki animaatio elokuvista. Itse pidän eniten niistä vanhan aikaisemmista, en välitä niinkään näistä nykyisistä 3D-animoiduista elokuvista. Suosikkeihini lukeutuu mm. bambi, pinokkio, kaunotar ja kulkuri, peter pan, prinsessa ruusunen, pieni merenneito, kaunotar ja hirviö, lumikki ja tuhkimo (aika monta suosikkia siis löytyy, eikä tästäkään listasta löydy kaikkia lemppareita :D).
suosikki kohtauksia leffoista saa myös kertoa! :)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En osaa sanoa lempparia. :D Tykkään kyl uusistaki leffoista, joistain jopa enemmän, kuin vanhoista. Onko sulla muuten Disney+? Ite tykkään kattoo nykyään sieltä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
Nautin Marvelini ennemmin sarjakuvina. Esim. Spencerin kirjoittama Hämähäkkimies ja Zdarskyn Daredevil ja myös Al Ewingin Hulk ovat timanttia ja parhaita nykysarjakuvia.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,567
Omistan Disney + ja rakastan Disney/Pixar leffoja! Siis voin jopa sanoa että katsonut 98⁒ kaikista leffoista moneen kertaan.

Omia lemppareitani ovat Peter Pan, Prinsessa Ruusunen, Kaunotar ja hirviö, Mulan, RobinHood, Aarreplaneetta, Tähkäpää sekä Big Hero 6.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
En osaa sanoa lempparia. :D Tykkään kyl uusistaki leffoista, joistain jopa enemmän, kuin vanhoista. Onko sulla muuten Disney+? Ite tykkään kattoo nykyään sieltä.
Se on aika haastavaa valkata.. :D osa uudemmista on myös kivoja, vanhoissa on vaan se tietty nostalgisuus. on mulla disney+! :)
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Omistan Disney + ja rakastan Disney/Pixar leffoja! Siis voin jopa sanoa että katsonut 98⁒ kaikista leffoista moneen kertaan.

Omia lemppareitani ovat Peter Pan, Prinsessa Ruusunen, Kaunotar ja hirviö, Mulan, RobinHood, Aarreplaneetta, Tähkäpää sekä Big Hero 6.
Jee ihanaa kun löytyy saman henkisiä ihmisiä täältä! Itsekin olen katsonut monesti uudelleen jopa niitä vanhoja klassikoita vaikka muistaisinkin elokuvan juonen. hyviä elokuvia noi mitä mainitsit!:)
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Tarvii tulla hehkuttamaan että Miekka kivessä on mun lempi Disney-leffa. Oikeesti edes Shrek 2 ei naurata yhtä paljon. Se on semmonen hyvän mielen elokuva
 
Ylös Pohja