Seurustelu Ehkä kaipaan pientä romanssia ehkä en

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Lyhyttä ja ytimekästä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Haaveilen: lyhyestä bileromanssista mielikuvitusmaailman luoman miehen kanssa. Pysähdy nyt välittömästi Minkelii! Sun piti pysyä kaukana miehistä…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Huutista kun viime öinä oon nähnyt kummia kuumia sutina unia:
-Toissa yönä näin että kiehnäsin jonkun keski-ikäisen miehen vieressä vieläpä iskän nähden, se unen mies mahto olla kesätyön pomo vaikken todellisuudessa oo koskaan saanut siitä mitään sellaisii viboi.
-Viime yönä näin unta että mulla oli juttua williamin kanssa, siis sen suomalaisräppärin, joka sekoili siellä keikalla, on ollu käräjillä ja sutinoinut julkkisnaisten kanssa. Aina olen ihmetellyt, että mikä siinä penelope biisissä oikein ihmisiä viehättää, ei oo mun mielestä kovin kummoinen biisi.

Sairaat setit, toivottavasti näen ensi yönä taas jotain tollaista unta, tosin älkää antako mitään ikäviä yllätyksiä aivot pliis 🙄
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Huutista kun viime öinä oon nähnyt kummia kuumia sutina unia:
-Toissa yönä näin että kiehnäsin jonkun keski-ikäisen miehen vieressä vieläpä iskän nähden, se unen mies mahto olla kesätyön pomo vaikken todellisuudessa oo koskaan saanut siitä mitään sellaisii viboi.
-Viime yönä näin unta että mulla oli juttua williamin kanssa, siis sen suomalaisräppärin, joka sekoili siellä keikalla, on ollu käräjillä ja sutinoinut julkkisnaisten kanssa. Aina olen ihmetellyt, että mikä siinä penelope biisissä oikein ihmisiä viehättää, ei oo mun mielestä kovin kummoinen biisi.

Sairaat setit, toivottavasti näen ensi yönä taas jotain tollaista unta, tosin älkää antako mitään ikäviä yllätyksiä aivot pliis 🙄
tästä koronaoireesta en tiennytkään..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Tosin nykyisin olen nähnyt melkein joka yö sellaisia unia, joissa teen asioita jotka tosielämässä tuntuisivat epämiellyttäviltä.
Kuten alastomuuteen liittyviä ja sit vielä tuli tollaset rakkausunet. Paitsi näin mä joku yö unta että olin läheisyydessä erään julkkisihastukseni kanssa…
 
Ylös Pohja