Uutiset Ei enää dumle tikkareita

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Muistan edelleen sen kun siitä tikusta meni sitä jotain paperia suuhun kun imeskeli ne loput suklaat siitä pois hyi D: mutta lapsuusmuisto menee siinä, tosin harvoin noita tuli syötyä, söin tollasen varmasti viimeksi yläasteella D:
hyviä olivat.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Muistan edelleen sen kun siitä tikusta meni sitä jotain paperia suuhun kun imeskeli ne loput suklaat siitä pois hyi D: mutta lapsuusmuisto menee siinä, tosin harvoin noita tuli syötyä, söin tollasen varmasti viimeksi yläasteella D:
hyviä olivat.
toi ärsytti itseäkin, mutta pidin niistä silti ja on ollu osa lapsuutta koska ne oli mun lempi tikkareita. D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Tänään tuli nyt sitten pitkästä aikaa (ja luultavasti viimeisen kerran) ostettua dumle-tikkareita. Nää on kyllä suht kämäisiä, joten selvästikin aika kultaa muistot. XD Eiköhän nää nyt kuitenkin kahvikupposen rinnalla mene.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
höh, niihin liittyy hyvii muistoja :( mentiin nelosluokalla aina koulun jälkeen läheiseen k-markettiin ostamaan dumletikkareita ja pillimehuja, lähti melkeen koko luokka sinne sillon, nyt oon varmaan ainoo lukuunottamatta mun ihastusta ja parii frendii ns. 'alkuperästä' *kauppakeskus* squadia, muut hengaa eri porukoissa ja meidänkin porukkaan tuli uusia kasvoja ihastuksen sählyjoukkueesta (en laittanut kauppakeskusta koska mut kyllä heti tunnistettais :D)
 
Ylös Pohja