Poistettukäyttäjänimi1405
Rotista haaveileva kelarotta
- Reaktioarvo
- 523
vahvempia juomia minulle D: ei tee hyvää enkä nauti tästä krapulasta
nosiis itsehän oksensin eilen pitkin seiniä, enkä edes omiani D:::::::::tuttua itsellenikin D: t. en enää voi ees juoda vahvoja, ku alkaa helposti oksettaa
toivottavasti olo on helpottanut ees vähän!
nou thänks D:katso liitettä 4330
Entä lauantaina klo 23.45?
Surullista juopotella jatkuvasti.rips ensi viikon torstaina taas bileet, tällä kertaa pysyn erossa vahvoista tai ainakin tauotan juomista D:
Sitä se opiskelijaelämä onSurullista juopotella jatkuvasti.
Surullista, ei taida opiskelut sujua saati ihmissuhteet kun pitää jatkuvasti juoda. Säälisin, mutta sääli on sairautta.Sitä se opiskelijaelämä on
mutta olenhan ollut jopa viikon ilman juomista nyt
Vai jatkuvasti...Surullista, ei taida opiskelut sujua saati ihmissuhteet kun pitää jatkuvasti juoda. Säälisin, mutta sääli on sairautta.
No onhan tuo jo ongelmallista.Vai jatkuvasti...
ongelmallista juoda suunnilleen kerran kuussa?No onhan tuo jo ongelmallista.
Ongelmallista juoda suunnilleen kerran ELÄMÄSSÄ!ongelmallista juoda suunnilleen kerran kuussa?
ribs snifOngelmallista juoda suunnilleen kerran ELÄMÄSSÄ!
Häpeällistä.ribs snif
hyvä homma! D:HAH selvisin kotiin jo, join vaan 2 mietoa aikavälillä 17-23!!! hyvä minä!!! lähdin kun ei enää jaksanut seistä tai kuunnella kovaa musiikkia, eli heti kun tuli epämiellyttävä olo, hyvä minä!
Pitäisi kai olla isommat tolet epämiellyttävään oloon kun pidät kulissia Elcon kanssa...HAH selvisin kotiin jo, join vaan 2 mietoa aikavälillä 17-23!!! hyvä minä!!! lähdin kun ei enää jaksanut seistä tai kuunnella kovaa musiikkia, eli heti kun tuli epämiellyttävä olo, hyvä minä!
oon niin ylpeä itsestäni!!!!!hyvä homma! D: