Suhteet Ei oikein nappaa tinderi ja muutenkaa deittailu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En oo uskaltanu swaippailla koska pelkään et käy niin et matchaan jonku kiinnostavan tyypin kaa ja sit meijä keskustelu vaa loppuu yhtäkkiä seinää sen takii ku en vaa käy tinderissä aikoihin, koska kiinnostus deittailuun loppuu yhtäkkiä ja sit pelkään muutenkin pettymyksiä. En jotenki jaksa nyt mitään sutinoita vaik toisaalta läheisyyttä kaipaan koko ajan mut omaa rauhaa tarviin senkin edestä. Pitää oppia luottamaan ihmisiin uuestaa nyt menneiden sydänsurujen jälkee. Meni siis 1) pitkäaikaisen säädön kaa poikki, hän ei muutenkaan pitänyt lupauksiaan mm. ei oo maksanut vieläkään velkojaan takas ja 2) ihastuksen kaa ei olla oltu missään tekemisissä pitkään aikaan ja en tiiä ollaanko koskaan ikinä enää. Pitäis kai jutella hänen kaa mut se on liian vaikeaa molemmille. Ei sekää varmaa hyvä merkki oo jos ei pystytä kommunikoimaan et tää kyl vaikuttaa tuhoon tuomitulta.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Sellainen säätövaihe onkin ihan perseestä. En varmaan tuu koskaan löytämään ketään jos joskus erotaan, koska en vaan jaksa sitä alussa olevaa jopa kuukausia kestävää epävarmuutta.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mä en sillai usko mihinkään tindereihin enkä oo ikinä edes kokeillut, mutta aina ennenkuin tuomitsen pitää muistaa että kaveri on tindermätsinsä kanssa naimisissa ja ne on oikein mainio pari.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,856
Reaktioarvo
2,892
Itsekään en ole ollut tinderissä enää niiiin pitkään aikaan ja viimeksi treffeilläkin käynyt varmaan joskus 2020. Että joo. Ja viimeksi treffeillä tarkoittaa siis myös sitä että se yksi ihminen on ainut myöskin jonka kaa ees oon varsinaisesti käynyt treffeil. Enpä ainakaan muista muiden kanssa olleeni. Mutta sekään ei ollu mikään netistä löydetty vaan oikeastaan ennemmin tuttavapiiristä. Nyt oon sitte tässä pelkästään julkkista kuolannut 1 vuoden kohta että. Se siitä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tinderissä kyllä aivan turhauttavaa käyttää aikaa sellaisiin ihmisiin jotka vaan lopettaa keskustelun tai katoaa jäljettömiin. Mikä on ajallisesti jos ei käy tinderissä aikoihin?

Olen itse aivan todella hidas vastailemaan missään kuin kerran päivään. Syynä se etten saa edes ilmoituksia jos viesti tullut.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tinderissä kyllä aivan turhauttavaa käyttää aikaa sellaisiin ihmisiin jotka vaan lopettaa keskustelun tai katoaa jäljettömiin. Mikä on ajallisesti jos ei käy tinderissä aikoihin?

Olen itse aivan todella hidas vastailemaan missään kuin kerran päivään. Syynä se etten saa edes ilmoituksia jos viesti tullut.
No se aika vähän vaihtelee. Viikoista kuukausiin. Ja minäkin olen tuollainen joka ei vastaa, monesti siks ku en saa ilmoituksia ja siks en hoksaa siellä käydä.
 
Ylös Pohja