Suhteet Ei tee mieli tutustua ihmisiin

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Olen aina ollut vähän erakko luonteinen mutta mitä vanhemmaks mä tuun niin sitä enemmän oon varmempi siitä että en halua ystäviä tai tutustua kehenkään :D noh eipä kukaan tuu ainakaan satuttaa mua tai mitään muutakaan, olen siis täysin tyytyväinen tähän tilanteeseen, mulle riittää et mulla on mun poikaystävä ja en tarvitse muita. Onko täällä muita joilla ei ole yhtäkään kaveria ihan omasta vapaasta tahdostaan?
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Tiedän mistä puhut, onhan ne kaverisuhteet kivoja (ja hyödyllisiä joissain mielessä?) mutta eihän niitä silleensä tarvitse. Tykkään itse kumminkin ystävystyä ihmisten kanssa ja pitää ovet auki uusille suhteille, vaikka pärjäisinkin yksin ihan hyvin, niin on mukavampaa kun on ainakin yksi henkilö jolle puhua. Yhdessä se onkin yleensä pysynyt, en hirveästi osaa olla isommassa kaveriporukassa :'D En tiedä pitäisikö opetella, mutta kohdalle ei ole sattunut useampaa sopivaa kerralla
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Tiedän mistä puhut, onhan ne kaverisuhteet kivoja (ja hyödyllisiä joissain mielessä?) mutta eihän niitä silleensä tarvitse. Tykkään itse kumminkin ystävystyä ihmisten kanssa ja pitää ovet auki uusille suhteille, vaikka pärjäisinkin yksin ihan hyvin, niin on mukavampaa kun on ainakin yksi henkilö jolle puhua. Yhdessä se onkin yleensä pysynyt, en hirveästi osaa olla isommassa kaveriporukassa :'D En tiedä pitäisikö opetella, mutta kohdalle ei ole sattunut useampaa sopivaa kerralla
Joo voishan siitä joo toisaalta olla jollain tavalla hyötyä mut minkäs tekee kun on erakko :D ja sit just toi et ei oo sellasia sopivia, siks poikaystävä on ainoa jota voin sanoa myös kaveriks :D
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ite oon aina yksin tai 1-2 kaveri koska en osaa olla sillee monen tyypin kanssa, sitä paitsi kun on vaan vaikka 1 kaveri niin tulee paljo läheisemmät välit ku viettää aikaa enemmän kun jos ois enempi
 
Ylös Pohja