Pitäisikö käydä katsomassa Dreamcatcheria Helsingissä

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
7. maaliskuuta olisivat jäähallissa ensiintymässä. Hitsit, kun tekisi mieli lähteä! 261,90 € tulisi hinnaksi laskelmieni mukaan...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Torstaina meno 32,30 ja perjantaina järkevin paluu reilu 48, järkevin yöpymispaikka sellainen 121...
Entä linja-autoliikenne? Itse kun kävin viimeksi Helsingissä, niin menopaluulle tuli hintaa 35,90 euroa ja ostin kolme viikkoa aiemmin liput. Toki sinulla pienempi aikaikkuna snif.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Entä linja-autoliikenne? Itse kun kävin viimeksi Helsingissä, niin menopaluulle tuli hintaa 35,90 euroa ja ostin kolme viikkoa aiemmin liput. Toki sinulla pienempi aikaikkuna snif.
Hmm, eipä käynyt mielessäkään!
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Linja-autolla menisi puolitoista tuntia kauemmin, yhteishinta about 42 €.... Hmm...
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Toisaalta olen junalla tottuuneempi matkustamaan, en oikein linja-autossa istumisesta pidä. Tässäpä vasta pähkinä purtavana....
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Hmm, eipä käynyt mielessäkään!
Tosin halvat lippuni oli VR:n! Lähdin aamulla molempina päivinä siinä yhdeksän maissa.

Linja-autolla menisi puolitoista tuntia kauemmin, yhteishinta about 42 €.... Hmm...
Ei edes paha nakki. Kerran matkustin Kuopiosta Turkuun, vaihto Tampereella ja Tampereelle asti oli bussi ilman ilmanvaihtoa, ei saanut aurinkosuojia laskettua ja aurinko helotti koko matkan. Jäinen Pepsi Max oli jo Suonenjoen kohdalla lämmin ja Jyväskylässä juomakelvoton, mutta en heittänyt sitä pois etten olisi täysin ribsannut.
Tampereella sitten oli joku +28 astetta, ei tuulenvirettä, mutta vaihtoautossa oli onneksi ilmanvaihto. Turussa olin varmaan viisi kiloa laihempi, ja piti vaihtaa paita.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Tosin halvat lippuni oli VR:n! Lähdin aamulla molempina päivinä siinä yhdeksän maissa.


Ei edes paha nakki. Kerran matkustin Kuopiosta Turkuun, vaihto Tampereella ja Tampereelle asti oli bussi ilman ilmanvaihtoa, ei saanut aurinkosuojia laskettua ja aurinko helotti koko matkan. Jäinen Pepsi Max oli jo Suonenjoen kohdalla lämmin ja Jyväskylässä juomakelvoton, mutta en heittänyt sitä pois etten olisi täysin ribsannut.
Tampereella sitten oli joku +28 astetta, ei tuulenvirettä, mutta vaihtoautossa oli onneksi ilmanvaihto. Turussa olin varmaan viisi kiloa laihempi, ja piti vaihtaa paita.
Pääsisi kyllä puolet halvemmalla, ja säästö on aina säästöä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,620
Reaktioarvo
2,892
Oispa kyl kiva mennä mutta en oo ihan vielä siinä kunnossa että Helsinkiin asti pystyisin liikkua 😭😭
 

pupupuskassa

pupu joka on puskassa
Liittynyt
28.4.2022
Viestejä
192
Reaktioarvo
245
hyvää matkaa! (tarkotettu agressiivisesti sillä että ei tarvii sua kestää par päevee)
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Muttamutta eihän 56,25 ole halvempi kuin 55?!
Mutta siis muuten hyvää reissua!! Mun pari kaveria menossa tuonne myös! :)
Itseasiassa on kun en siihen 55 euron lippuun lisännyt palvelumaksuja ja varausmaksuja, se olisi ollut lopulta 61 ja rimpat.
 
Ylös Pohja