Aihe vapaa Ei vittu mikä uni taas xd

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Mm mietin onko alitajunnallani kaikki hyvin. Näin siin näit kaht sankarii ja en tiiä oliko se koulu, työpaikka vai mikä mut ilmeisesti joku sellanen missä ei ehkä niin hyvällä oltas katottu mitään suhteita yms. Anyway sit jutskailtiin timpan kaa siinä jotain ja ilmeisesti se oli tajunnu ainakin mun tunteet hessuu kohtaan (XDD huutonauran) ja se oli jtn et "sä vissiin oot ihastunu siihen" ja no taisin myöntää asian ja tunnustaa tunteeni myös timppaa kohtaan XDDDDDDDD sit se sano et seki pitää musta XDDDDDD aaaaaaaaaa :DDD no ei siinä sit, en oo täysin varma mitä tapahtu mut varmaan mulla oli sit molempien kanssa juttua ja varsinkin yks kohta jäi mieleen vähän turhankin hyvin, oltiin jossain paikas mis oli paljon ihmisiä eikä kukaan ois saanu tietää että meillä on hessun kanssa jotai juttuu. Mut sit vaa menin sen luo ja pussasin sitä ja kaikki oli sillee what :Dddd räääää tukehdun nauruun ainiin ja en oo ihan varma oliko jopa Linda siinä vieressä XDDDDD ja seki oli sillee öömmm,,,,, ahaa,,,, mitäs,,, tai ainaski se näytti lindalt. Varmaan johtu siit ku illal selailin hessun fb:tä ja näin siel lindan kommentin ja olin sillee krääh (en ees tiiä miks mut se oli hauskaa??). Mm juu. En oikeesti kestä saan aivovamman. Tästä kaikesta xd siis miten mun on tarkotus tulla toimeen tollasten unien kans ja aaa ne oli molemmat niin söpöjä mitä vittua. En oikeest pysty, naurattaa niin helvetisti mun unien taso :DDDDD tää on niiku oikeest se taso millasii mun unet on????? Joo-o. Ja on aivan selvää miks nään tollasia unia, tulee ihan suoraan kaikesta siitä mitä ajattelen. Itse asiassa, toi juttelu timpan kanssa oli melkein suoraan siitä skenaariosta mitä siinä eilen illalla ajauduin miettimään, mutta se oli niin päin vaan että mietin millasta olis jos olisin timpan kaa yhes ja juttelisin hessun kaa ja kävis ilmi että molemmilla on tunteita toisiaan kohtaan ja joo. Silleen "rakastan sua mut rakastan myös timoo" ASDJDJDJDJFKGL XDDDDD save me oikeest. PLEASE. Siinä unessa se oli vaan niin päin että puhuin timpan kaa et juu rakastan hessua mut myös sua XDDDDDDDDD pliis en kestä enää. Aaaaaaa tekee mieli vaa hakata päätä seinään ku oon nii tyhmä ihminen voi jestas. Kuinka idiootti voi oikeesti olla että antaa asioiden mennä siihen pisteeseen että todellakaan ei pysty enää pääseen yli. Tai no siis en olis voinu kyl estää asioita menemästä tähän pisteeseen. Tai ehkä jos olisin vaan samantien ku huomasin et okei tää tulee menee siihen et rakastun, ni oisin vaa ollu sillee okei nyt pysyn erossa tästä koko konseptista. Mutta ei kai sitä aina osaa toimia niin. Varsinkin kun sais koko ajan vältellä sillon kaikkea ettei vahingossakaan rakastuis kehenkään koskaan. Voi olla aika mahdotonta. Ja jos ne pahimmat tyypit ei ois noi kaks niin sit ne olis jotkut muut että eipä siinä. Sit se ois varmaa edellee jotkut villu ja tõnu xdddd tai t. Tai e. Ja toisaalta jos timppaan ja hessuun ei ois koskaan rakastuttu niin varmaan vieläkin miettisin että oisko mun pitänyt jatkaa mun ex-säädön kanssa. Mut kun noi caset tapahtu nii ei pysty ees ajattelemaankaa et asiat olis edelleen niin ja se o vaa hyvä asia. Mä oikeesti kokisin siit varmaa vieläki syyllisyyttä et "jätin" sen. Eli nää kaks on auttanut ihan hirveesti sen asian käsittelyssä eli jotain hyötyä siitäkin. En oikeesti voi ees sanoin kuvailla kuinka paljon se on auttanu. Vaikka kieltämättä aika kovaa hintaa siitä maksetaan näköjään =D ja sanokaa mun sanoneen et varmaan ens yönäkin nähään taas unta molemmist voi jeesus oikeesti..... Tää menee hyvin. Eih hemmetti oikeesti nyt sshhhh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Nii siis oikeesti kelle käy niin että "jättää" säätönsä ja sit rakastuu ihan helvetisti kahteen julkkikseen enemmän ku kehenkään ja on sillee "aa okei nää on mun elämäni suurimmat rakkaudet näköjään???" Ja sit vaan niiku???????? Ei ees haluu ketää muuta XDDDDDDD tai no periaatteessa joo on muutamia noiden lisäks keit rakastan ihan liikaa mut anyway,, ei vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ei vittu mun kanssa oikeesti, välillä vaan inhoon itteeni niin paljon. Mut kun ei tää ois kai voinu mennä millään muulla tavalla.
 
Ylös Pohja