qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Meni ihan päin helvettiä. En vaan saanu sanottua asioita. Jotain kyllä ja sit se kyseli mut eräs aika oleellinen asia jäi kyllä sanomatta ja must tuntuu ettei se edes tajunnut mitä yritän sanoa muutenkaan. menin vaa iha lukkoon. Siitä kyllä sanoin että mun on ollut vaikeeta sem kans et oon bi, mutta en sit muita asioita. Joo vittu kyllä :Dddddd pystyy kyllä sen sanoo ääneen mutta mitään muuta sitten ei. Näköjään kaapista tulo bissenä on helpompaa kuin sen sanominen että vihaan itteeni tiettyjen asioiden takia. Saatanan hyvin meni kyllä joo. Ja muutenkin se varmaa käsitti kaiken ihan väärin. En tiedä tajusko se edes että lähes kaikki mun ihastukset on julkkiksia ku se heti oletti että ne ois jotain jotka tunnen irl??? Sit hämmennyin ihan vitusti et mitä ihmettä ei mun ihastukset ny mitään sellasia oo.
Ja kaiken lisäks näin ihan tismalleen mun entisen ihastuksen näkösem tyypim ja se varm oliki se.
Ja kaiken lisäks näin ihan tismalleen mun entisen ihastuksen näkösem tyypim ja se varm oliki se.