Suhteet eikö tytöt ja pojat voi vaan olla kavereita???

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
noniin, miepä selitän tän naurettavan tilanteen :')

eilen koulupäivän aikana miun paras ystävä (poikapuolinen) kysy, että josko haluisin vaan suoraan tulla niille yöks (oltiin siis aiemmin sovittu, että hengataan tuona päivänä).

noh, koulupäivän jälkeen kävelin bussipysäkille neljän miun luokkalaisen pojan kaa ja hehkutin innoissaan siitä, että jes pääsen bff yöks (hyö tietää hänet, kun tää miun bff oli viime lukuvuonna meiän luokalla).
ekanakin yks näistä pojista sitten ensimmäisenä kysy, "mitä se (miun ihastuksen nimi) tuosta tuumaa?" (ja hän kyllä tietää alkujaankin, että asiat meni ihan päin persettä tän miun ihastuksen kaa). ja hän rupes myös jotain paskaa selittää, että "ai aiotte ihan vaan nukkuu?", "kyllä sillä (miun bff nimi) on jotain taka-ajatuksia", "en miekään menis yöks miun tyttöpuolisten kavereitten luo", jne...
yritin heille selittää, että A) hän on miun paras ystävä, B) hän ei oo miusta ihastunu, enkä mie hänestä, C) hän on miulle niin kuin veli.

kotonakin oli ihan sama homma äitin kaa, että hän kyseli miulta, että ollaanko ihan vaan kavereita, jne... JOO, kyllä :D ollaan vaan kavereita ja muistutin äitii tän miun bff tyttöystävän olemassaolosta (ja äiti kysy mitä hänen tyttöystävä siihen tuumaa, että meen niille yöks...). mutta äidin käytöksen ymmärrän, kun hän on niin hiton vanhanaikanen.

mutta en vaan jaksa ymmärtää...

1) ekanakin minuu häiritsee sen luokkalaisen pojan kommentti siitä, että mitä miun ihastus siitä tuumais, koska... myö ei olla missään vaiheessa seurusteltu. ja vaikka myö seurusteltais, niin se ois aika helvetin toxicsta, että hän rupeis rajottaa miun kavereitten kaa hengaamista (kertois aika paljon luotosta).

2) kaverit kaverina ja seurustelukumppanit seurustelukumppaneina D:! vaikka miulla on poikapuolisia kavereita, niin ei se sitä tarkota, että mie panisin heiän kaa. ja mie tykkään myös tytöistä. hitto vie, mie tykkään ihmisistä sukupuolesta riippumatta, joten tarkottaako toi nyt sitä, etten voi yökyläillä kenenkään kaa ilman taka-ajatuksia?

3) vaikka poika ja tyttö tulee tosi hyvin toimeen (ovat meiän tapauksessa parhaita ystäviä), niin ei se automaattisesti tarkota seurustelusuhdetta. mie en vaan oo ikinä ollu ihastunu kyseiseen henkilöön, enkä oo ikinä halunnu parisuhdetta hänestä (sama toisinpäin). ihan sama asia esim. miun tyttöpuolisten kavereitten kanssa. ja kun siihen seurustelusuhteeseen vaatii paljon enemmän, kuin että tulee hyvin toimeen keskenään.

on tää maailma ihana paikka :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
no tää! kellekään en uskalla puhua poikapuolisesta kaverista, kun ollaan spekuloimassa, että kyllähän tässä nyt on pakko olla jotain muutakin... tän takia en esim. saanu mennä jo edesmenneelle kaverilleni yöksi vaan sen takia, mitä hänellä oli jalkovälissä. tää on miusta vaan niin älyttömän tyhmää :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Toi on kieltämättä tosi outo ajattelutapa :D ihan ku tykkäisit jokaisesta mahollisesta pojasta vaan siksi että hän on poika 🙄 edes MINÄ en tykkää jokaisesta mahdollisesta pojasta vaikka aika helposti ihastunkin
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
no tää! kellekään en uskalla puhua poikapuolisesta kaverista, kun ollaan spekuloimassa, että kyllähän tässä nyt on pakko olla jotain muutakin... tän takia en esim. saanu mennä jo edesmenneelle kaverilleni yöksi vaan sen takia, mitä hänellä oli jalkovälissä. tää on miusta vaan niin älyttömän tyhmää :D
lisään siis vielä, että poikapuolinen kaverini josta puhuin tuossa alussa, niin oon kertonu hänestä äitille (äiti sen jälkeen mummolle...) ja veljenikin tietää, kun se miun kaveri kävi meillä eilen. mutta ihan oikeesti ärsyttää, kun mua härnätään siitä. veli just eilen tokas vähän naureskellen, että "no, missäs se siun poikaystävä on?" ja joku päivä kun puhuttiin discordissa, niin "täälläkös sitä poikien kanssa jutellaan" :D:
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
no tää! kellekään en uskalla puhua poikapuolisesta kaverista, kun ollaan spekuloimassa, että kyllähän tässä nyt on pakko olla jotain muutakin... tän takia en esim. saanu mennä jo edesmenneelle kaverilleni yöksi vaan sen takia, mitä hänellä oli jalkovälissä. tää on miusta vaan niin älyttömän tyhmää :D
ymmärrettävää, mikä on oikeestaan tosi surullista D: ja toi on niin...inhottavaa ja erittäin tyhmää juurikin, ettet saanu mennä kaverilles yöks...
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Toi on kieltämättä tosi outo ajattelutapa :D ihan ku tykkäisit jokaisesta mahollisesta pojasta vaan siksi että hän on poika 🙄 edes MINÄ en tykkää jokaisesta mahdollisesta pojasta vaikka aika helposti ihastunkin
no just toi :D ihan super tyhmää... ja muutenkin olin vasta viikko sitten äitille itkeny, ettei miusta ja miun ihastuksesta tuu mitään, niin joo tottakai oisin vaan saman tien sitten alkanu seurustelemaan toisen kanssa, kun en oo yli vielä entisestäkään :'D (ja enköhän ois ajat sitten jo tehny alotteen bff kaa, jos oisin ollu kiinnostunu).
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
lisään siis vielä, että poikapuolinen kaverini josta puhuin tuossa alussa, niin oon kertonu hänestä äitille (äiti sen jälkeen mummolle...) ja veljenikin tietää, kun se miun kaveri kävi meillä eilen. mutta ihan oikeesti ärsyttää, kun mua härnätään siitä. veli just eilen tokas vähän naureskellen, että "no, missäs se siun poikaystävä on?" ja joku päivä kun puhuttiin discordissa, niin "täälläkös sitä poikien kanssa jutellaan" :D:
äääh, tosi inhottavaa D: se on super inhottavaa, miten ei vaan anneta rauhassa olla kavereita, vaan heti pitää olla jotain meneillään...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Sulje korvat tommosilta, oot teheny jo seleväksi et miten ne asiat on ja that's it.
Sun asiathan ei muille kuulu, riittää että ite tiiät niitten oikean laidan :D Antaa muiden spekuloida jos huvittaa (tiiän et se on aivan ruton raivostuttavaa (=ihan perseestä) ja itellä on usein menny hermot sellaisiin ku mua on yhistetty ties keneen poikaan mut kannattaa kuitenki yrittää, nii määki nykyään teen ja kaikki tommone ennakko-olettaminen on aikalailla loppunu sitä mukaa)
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Sulje korvat tommosilta, oot teheny jo seleväksi et miten ne asiat on ja that's it.
Sun asiathan ei muille kuulu, riittää että ite tiiät niitten oikean laidan :D Antaa muiden spekuloida jos huvittaa (tiiän et se on aivan ruton raivostuttavaa (=ihan perseestä) ja itellä on usein menny hermot sellaisiin ku mua on yhistetty ties keneen poikaan mut kannattaa kuitenki yrittää, nii määki nykyään teen ja kaikki tommone ennakko-olettaminen on aikalailla loppunu sitä mukaa)
no joo, totta D:! jos joku enää tolleen sanoo jatkossa, niin pudistan päätä vaan tosi pettyneesti ja that's it :D mutta joo, se on kyllä turhaannuttavaa D:! ja ikävää, että sinuukin on yhistelty ties kehen...
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Siis voin vaan kuvitella kuinka raivostuttavaa. Itteänikin olisi jäänyt mietityttämään noi samat asiat, etenkin toi et mitäköhän sun ihastus tuumaa tosta. D: Mullakin on yks(ei kylläkään hirveän läheinen) kaveri, joka on poika, enkä vois pitää siihen mitään kontaktia mun perheen nähden, kun vähintäänkin neljä pikkusisarusta alkais kiusoittelemaan ja kysymään onko se mun poikaystävä. D:

Ja mulla oli pienenä(kerhoikäisenä) paras kaveri, joka oli poika. Ja mun pikkusiskolla oli suunnilleen saman ikäisenä myös kaveri, joka oli poika. Se mun pikkusisko puhu silloin koko ajan siitä, että se menis sen kanssa aikuisena naimisiin. Näin vanhempana asiasta puhuttaessa pikkusisko kysyi, ajattelinko pienenä meneväni naimisiin sen kaverini kanssa ja kun vastasin että en niin hän yllättyi ja sanoi itse ajatelleensa niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
no just toi :D ihan super tyhmää... ja muutenkin olin vasta viikko sitten äitille itkeny, ettei miusta ja miun ihastuksesta tuu mitään, niin joo tottakai oisin vaan saman tien sitten alkanu seurustelemaan toisen kanssa, kun en oo yli vielä entisestäkään :'D (ja enköhän ois ajat sitten jo tehny alotteen bff kaa, jos oisin ollu kiinnostunu).
Noh, eihä siin mitää ihmeellistä oo, jotkut voi helposti tehdä niin mutta ehkä sä et :D en mä ite ainakaan näe siinä mitään ihmeellistä

(Tai niiku sillee jos miettii esim mua niin... En oo yhtään yli hobista mutta rakastuin silti daveen ihan helvetisti 😌😌 niin mä salee voisin tehä tolleen tai jotain)
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
no tää! kellekään en uskalla puhua poikapuolisesta kaverista, kun ollaan spekuloimassa, että kyllähän tässä nyt on pakko olla jotain muutakin... tän takia en esim. saanu mennä jo edesmenneelle kaverilleni yöksi vaan sen takia, mitä hänellä oli jalkovälissä. tää on miusta vaan niin älyttömän tyhmää :D
Tämä! Mahtavasti sanottu. Samaistun. :/
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Kyllä minun mielestäni niin tytöt pojat kuin miehet ja naiset voivat olla kavereita ilman että siihen liittyisi jotain tunteita.🙂
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
totta kai voi tytöt ja pojat olla keskenään kamuja! D: ku vanhemmat ynnä muut on tollasia, ni se on vaan tyhmää heteronormatiivisuuden tuputtamista - joka tarttuu sit ikävä kyllä myös meidän sukupolveen. kysykääpä ihan läpällä teidän vanhemmilta ynnä muilta sillon ku ne sanoo noin, että mikset sano samaa sillon ku oon mu tyttökavereiden kanssa tai juttelen niille? yhtä hyvinhän kuka vaan voi olla kiinnostunut vaik samasta sukupuolesta.

kuten sanoin, tyhmää D:
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
totta kai voi tytöt ja pojat olla keskenään kamuja! D: ku vanhemmat ynnä muut on tollasia, ni se on vaan tyhmää heteronormatiivisuuden tuputtamista - joka tarttuu sit ikävä kyllä myös meidän sukupolveen. kysykääpä ihan läpällä teidän vanhemmilta ynnä muilta sillon ku ne sanoo noin, että mikset sano samaa sillon ku oon mu tyttökavereiden kanssa tai juttelen niille? yhtä hyvinhän kuka vaan voi olla kiinnostunut vaik samasta sukupuolesta.

kuten sanoin, tyhmää D:
Vastaus on yleensä et heteroseksistä tulee lapsia, aivan järjetön oletus et pojat ja tytöt vaan panee.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Huoh, en ole koksaan ollut tuossa tilanteessa, mutta jos joskus tulen olemaan, joudun varmasti muistuttamaan homoseksuaalisuudestani. Todennäköisesti aletaan sitäkin vielä kyseenalaistamaan kaiken muun lisäksi.

Äitisi ymmärrän kyllä ainakin jotenkin, mutta kertoo kyllä jotain tuosta pojasta, kun alkaa heti tykittää sinua tuollaisilla väitteillä.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Ite en kyl hyväksyis et mun mies menis kenenkään tyttöpuolisen kaverinsa luo yöks mut sillä nyt ei oo kavereita ollenkaan ku ei kumpikaan tykätä kavereista nii ei oo tota ongelmaa mut hyvä jos ei kaikkia häiritse
 
Ylös Pohja