Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
Pyörin täällä muuten vaan
itse katsoin lätkää koska en tajua euroviisuhypeä, ihan turhaa höyhötystä tuollaisesta 🤔Pyörin täällä muuten vaan
Jää sovan kiekko tapelut = ala-arvoisten junttien viihdettäitse katsoin lätkää koska en tajua euroviisuhypeä, ihan turhaa höyhötystä tuollaisesta 🤔
Täällä varasijalla kun aktiivisin keskustelu on tuo viisuhypetysps missä pyörit
Plus pyörin Unkarin yössä tällä hetkelläps missä pyörit
Erittäinkin hyvä vaihtoehto. Mitä peliä katsot?itse katsoin lätkää koska en tajua euroviisuhypeä, ihan turhaa höyhötystä tuollaisesta 🤔
Kysele ihmisiltä: "are you hung(a)ry"Plus pyörin Unkarin yössä tällä hetkellä
käytettyjen vitsien keskus, kuinka voin auttaa?Kysele ihmisiltä: "are you hung(a)ry"
"Auttakaa, olen puhelimessa!"käytettyjen vitsien keskus, kuinka voin auttaa?
hehe ..."Auttakaa, olen puhelimessa!"
Järkytä niitä myös kertomalla, että joka joulu herkuttelemme heidän pääkaupunkinsa asukkailla..hehe ...
Ehkä pitäisi kokeilla...Järkytä niitä myös kertomalla, että joka joulu herkuttelemme heidän pääkaupunkinsa asukkailla..
Minä olisin jo valistus hommissa..Ehkä pitäisi kokeilla...
mistä voin painaa alapeukkua? taidat olla ruotsalainen hippi…Jää sovan kiekko tapelut = ala-arvoisten junttien viihdettä
Euroviisut = yläluokan korkealuokkaista viihdettä
aaaaaaaaaaaa—-aaaaa-aaaaaa-a?Täällä varasijalla kun aktiivisin keskustelu on tuo viisuhypetys
tuo tuliaisia!Plus pyörin Unkarin yössä tällä hetkellä
oli suomi-latvia peli. päättyi 2-1!Erittäinkin hyvä vaihtoehto. Mitä peliä katsot?
BAHmistä voin painaa alapeukkua? taidat olla ruotsalainen hippi…
Näyttävät keskiverto jää sovan katselioilta tai parilta käyttäjältä täältä, sellaisilta ali-ihmisiltä.katso liitettä 4886
vai oletko tässä?
vihjailetko haisudiscordin suuntaan?Näyttävät keskiverto jää sovan katselioilta tai parilta käyttäjältä täältä, sellaisilta ali-ihmisiltä.
Ja jenkkiromujen..vihjailetko haisudiscordin suuntaan?
nyt ymmärrän mitä vihjailet…Ja jenkkiromujen..
Mitä hän tarkoitti tällä..?nyt ymmärrän mitä vihjailet…
ihan ok liikaa nykynuoriaMitä hän tarkoitti tällä..?