En halua halata vanhempiani. Muita?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Se tuntuu ahdistavalta. Ei koskaan olla halailtu ja kerran äiti halas mua kun oli konfirmaatio ja se tuntu oudolta. Musta tuntuu etten pysty halaamaan vanhempiani kun lähen kotoa mutten halua että heille tulee paha mieli. Ei hitsi, en vaan pysty siihen…
En varmaan oo ainut ja jos sulla on samaa niin kerro heti!
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
En halaa perheenjäseniä koskaan, mummo tai äiti jos joskus halaa pysyn kyllä nätisti paikoillani mutta kamalia tilanteita aina.
Muuten oon tosi fyysinen ihminen enkä kammoksu kosketusta mutta sukulaisille haluan turvavälin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Vanhempani ovat oikeastaan ainoat ihmiset, joita kykenen halaamaan ilman että alkaa ahdistamaan. Harvemmin tulee kyllä heitäkään halailtua, en ole koskaan ollut mikään fyysisen kosketuksen suurin fani.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,012
Reaktioarvo
8,485
Itse häiritsee aina halata setää, kun se puristaa minua aina pepusta..
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
En oikein tykkää mistään fyysisestä kosketuksesta, niin on tosi häiritsevää halata yhtään ketään.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Joo määkään en kyllä tykkää
Ja oikeestaan mulla on kaikkien aikuisten suhteen sellane et se on vaa kamalaa ku joku tulee halaamaan
Yritän kyl aina jotenki halata takas mutta ei en niinku tykkää yhtään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Ja noh fyysinen kosketus yleensäkki on mulle vähä sellane "Öömmm ei tää oo ihan niin mukavaa ku luulis"-tyyppinen juttu
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mie tykkään aina halata äitiä, mutta iskän kans oon sen verran etänen että ei hirveesti huvita D: tykkään kyllä läheisyydestä ja monesti oon muutenkin just se joka tykkää halata
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
786
Reaktioarvo
753
Mäkään en halua halata vanhempiani, en yhtään. Iskä joskus "pakottaa", ja se tuntuu kovin kamalalta. D:
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
176
Reaktioarvo
181
sama, hyi hyi perheenjäsenten halaaminen on todella ällöttävää ja no ei oo oikeen kokemusta muiden halaamisesta nii en riitä onko ei perheenjäsenten halaaminen jotenkin erilaista...
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mä halaan kaikkia tyyliin että jos ollaan tunnettu joku vähän aikaa nii heti halataan kun nähään, vanhempia halaan joo sillon kun lähen vaikka reissuun tai lomalle mut en hirveesti muuten, mulla on myös kova läheisyyden kaipuu koska omat kaverit asuu niin kaukana että nähään pari kertaa vuodessa, mä tykkään ennemminkin halata kuin kätellä (en ehkä ventovierasta) mutta jotain tuttua vaikka
 
Ylös Pohja