Opiskelu En haluu mennä kouluun ku pari opettajaa vituttaa

Opiskelu ja itseopiskelu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Toinen laittaa heti piinapenkkiin ja alkaa roustaa ihan huolel ja toinen läsyttää ku tyhmälle jos joku asia ei onnistu. Ehkä tuo jälkimmäinen vituttaa enemmän, en tarvi mitään säälireaktioo, jos en oo yhtä nokkela ku nää muut. Mut liika grillaaminenkin on ihan tarpeetonta.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No jo on opettajat. :/ Onko tuota pitkäänkin jatkunut?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
No jo on opettajat. :/ Onko tuota pitkäänkin jatkunut?
Tuo grillaaja on roustannut meitä opiskelijoita ympäri vuoden. Ja tämä grillaaja puhuu joskus meille muille opiskelijoille pahaa muista oppilaista selän takana etunimellä, myös aiempienkin vuosien oppilaista käyttäen ihan etunimeä. Ja on haukkunut myös alaisiaan meille niiden selän takana. Ahdistaa että mitähän se meistä tämän vuoden opiskelijoista puhuu sitten seuraaville opiskelijoille. (Sama josta avauduin viime syksyllä täällä, joka haukkui minun ja parini parityön tulosta, josta minulle tuli paha mieli, mutta pyysi anteeksi lopulta).

Tuo lässytys oli ehkä eka kerta mitä olen saanut tolta toiselta opelta, joka on aina ollut kiva. En usko et tää haluu olla ilkeä mitenkään, mut onhan se lässytys jo ihan turhaa.

Muuten ovat tosi kannustavia ja hyviä opettamaan. Ilman heidän vinkkejään en olisi päässyt läpi ennakkotehtäviä.

Toivottavasti ei ole normaalia taiteenaloilla tämmönen käytös opettajien puolelta…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei päätin skipata tän päivän koska en jaksa sitä piinaa ja nöyryytystä enää yhtään. Mun psyyke ei kestä mitään…
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tuo grillaaja on roustannut meitä opiskelijoita ympäri vuoden. Ja tämä grillaaja puhuu joskus meille muille opiskelijoille pahaa muista oppilaista selän takana etunimellä, myös aiempienkin vuosien oppilaista käyttäen ihan etunimeä. Ja on haukkunut myös alaisiaan meille niiden selän takana. Ahdistaa että mitähän se meistä tämän vuoden opiskelijoista puhuu sitten seuraaville opiskelijoille. (Sama josta avauduin viime syksyllä täällä, joka haukkui minun ja parini parityön tulosta, josta minulle tuli paha mieli, mutta pyysi anteeksi lopulta).

Tuo lässytys oli ehkä eka kerta mitä olen saanut tolta toiselta opelta, joka on aina ollut kiva. En usko et tää haluu olla ilkeä mitenkään, mut onhan se lässytys jo ihan turhaa.

Muuten ovat tosi kannustavia ja hyviä opettamaan. Ilman heidän vinkkejään en olisi päässyt läpi ennakkotehtäviä.

Toivottavasti ei ole normaalia taiteenaloilla tämmönen käytös opettajien puolelta…
Anteeksi, kun tuli näin myöhään vastaus. D: Oli kiireitä, enkä jaksanut kovin käydä täällä.

Jo on opettaja sulla toi eka tapaus. D: Uskoisin ton viime sylsyn jutun olevan yksittäistapaus, jonka voisi hyvissä mielin unohtaa, mutta toi sen tyypillinen roastaaminen ei tunnu enää normaalilta. Oli kummallista lukea sun tekstiä, kun ite en oo kokemut täällä koulussa samaa (paitsi kerran valitakoeharjoitustuokiossa, mutta taisi olla yksittäistapaus?). Meidän linjan oma ope ei ainakaan hauku edellisiä opiskelijoita meille vaan hyvää se niistä kertoo ja on maininnut meille niiden tulevaisuuden urista. 👍🏼

Itse en ainakaan ole taidealan opettajien olevan ilkeitä. Lähinnä oon huomannut niiden olevan höperöitä ja hajamielisiä. :'D

Mitä tarkotat tolla toisen open lässyttämisellä? Yrittääkö hän siis antaa säälikehuja vai pitääkö hän sua hölmönä ja selittää asiat sulle kuin pienelle lapselle? Joka tapauksessa kyllä toi ärsyttävältä ja alentavalta kuulostaa. :c Onks kukaan muu valittanut näiden opettajien käytöksestä?

Meillä ei oo vielä ennakkotehtävistä tullut tuloksia, mutta kuumotuksessa tässä ollaan. Onnea sulle tehtävien läpipääsystä. 👍🏼
 
Ylös Pohja