Musiikki En kestä tätä biisiä vittu taas yhtään

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,986
Reaktioarvo
2,893

Toi + me ollaan runo

i'm dead, en vaan kestä. Ei vaa vittu pysty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,986
Reaktioarvo
2,893
Tää myös aaaa mitä vittuaaaaaa
Ei helvetti.
Hahahahahaha miks täst biisist tulee niin saatanan paha olo. Välil se helpottaa mut joskus on nii vitu tuskallist kuunnella tota koska se saa mut keskittymään kaikkiin asioihin. Voi vittu oikeesti. Itken silmät päästäni hmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,986
Reaktioarvo
2,893
Hahahahahahaha vittu oikeesti kill me already. Oon about iha tuskanhiessä ja paniikkikohtauksen partaal :D hassunhauskaa tämä. En tiiä edes mitä kaikkee paskaa tost tulee mieleen mut voi helvetti. Itkettää kaikki. Ja toi sannin biisi on myös niiiiiin triggeröivä siis silleen että se saa mut just ajatteleen asioita vaikka niitä ei ehkä haluis ajatella. Varsinkin toi kohta "mitä jos ne näkee, mikä mä oon, oon" nii um okay se on about suoraan mun päästä oon täs ny vittu varmaan about koko elämäni ajatellu tismalleen noin mun ihastusten suhteen. Esim jos miettii vaikka vanhempia tai sitten ihan vaan just vaikka sitä että olis suhteessa ja muut ihmiset ja niiden ajatukset must yms kaikki siis ihan vaa kaikki ja aaaa kaikki on niin vaikeeta ja monimutkasta. Sillee juuh ei vittu nyt, luovutan, en jaksa ees yrittää ymmärtää itteeni. Ja juu tiedän että toi biisi kertoo vissiinkin kahesta naisesta tai emt ainaki kuulostaa silt mut eehhhh nii. Mulle itelleni se ei niinkään kerro siitä. Huoh itkettää saatanasti. Haha vittu. Asiaa ei auta mun viimeöinen uni joka oli siis tosi sekava ja outo mut muistan sen et se liitty just jotenki tähän että muut ihmiset oli vaa sillee "hyi" ku olin siinä vissiin yhdessä jonkun kaa hmm en oo ees varma kenen Mutta jonkun vanhan kaa kuitenkin i suppose. Niin sit se vaan tuntu niin hirveelt siin unes jotenki :D hah kuolen moikka. En voi niiku ees sanoin kuvailla milt se tuntu siis se oli ihan sellasta niiku ne ihmisten reaktiot ois vaa lävistäny mun sydämen ja olin about paniikissa. En oo ees varma mitä siinä tarkkaan ottaen tapahtu mut emt, mulle tuli siitä vähän mieleen se tilanne mikä oli mun yhen kaverin kanssa joskus aikoja sitten, lyhyesti sanottuna se siis oli vaa et puhuttiin sen kaa mun joistain ihastuksist ja sit se oli vaa sillee et haluuksä oikeesti muka panna noiden kans, siis jotain tän tyyppistä ja aaaaa emt traumatisoiduin kosk jotenki se kaikki oli niin hämmentävää ja muistan ku olin about koko kotimatkan sillee "...... Pitäskö mun olla jotenki ashamed nyt siitä mitä oon" räääääähhhhhhhhhhhhhhhh et joo se unen tilanne muistutti ehk vähän tota. Emt oon vaa kuullu nii mont kertaa tollast mitä se mun frendi sillon sano ja täs yks päivä löysin kans vanhan screenshotin keskustelusta joka käytiin tän saman kaverin kaa mis oli jotain siitä että viiskymppisen ja kakskymppisen suhde on jotenki epäilyttävä vaikka molemmat on aikuisia. Ja ku näin ton kuvan pitkäst aikaa ni olin vaa itelleni sillee "ei se oo, ei se oo, älä kuuntele" mut nii kai oon vaa kuullu ton saman asian niin mont kertaa et vaikee tuntee oloaan hyväks enää, jos nyt koskaan aikasemminkaan tunsin tho. Tää on kuitenkin aina ollu mulle niin jumalattoman paljon ahistusta aiheuttava asia, varmaan pahempi kuin mikään muu piirre mus, ehkä. Hrrrr jotenki itseinho hiipii nii pahasti kyllä nyt taas sieluun
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,986
Reaktioarvo
2,893
Tää: Ja vittu tää:
Ok näköjään listaan tähän kesuun biisejä joita en kestä, mikäs siinä vittu, hyvin meneeeee
 
Ylös Pohja