Työ En ois uskonu et tää on nii raskasta

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Tai siis eihän se töissä ollessa tunnu raskaalta ja työ itsessään on tosi mukavaa mut sit ku työt loppuu oon ihan puhki ja oon itkunen ja ahistunu ja nukun joku +10 h putkeen (tai no en sillon jos pittää heti seuraavana päivänä mennä töihin mut sillo ku on vapaata)

Mut hei ainakaan mun isovanhempia ei haittaa ku mun tädit on kaikki ollu aina sellasia että nukkuvat aamulla pitkään nii toteavat vaa että no sinähä olit väsynyt 😂

No en tiiä, ei se aina oo tämmöstä. Ehkä se on vaa tää ku on juhannus nii entistä pahemmat ruuhkat. Ja ens viikolla varmaa pahenee ku Suviseurat alakaa :'D Onneksi sain perjantain ja lauantain vapaaksi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Ei kyllä kuulosta normaalilta.
No tuskin onkaan. Mut en tiiä en oo koskaan ollu kesätöissä noin hirveen kiireisessä paikassa ja onhan tää kaikki mulle vielä tosi uutta vaikka osaanki jo aika palijon kaikkee. Mut kaikki mun energia kuluu kyllä töihin etenki sillo ku on joku 7-8 h työpäivä, etenki jos on iltavuoro. Muut sanoo et kyl se helpottaa vielä ku heilläki ollu samanlaista että kai sitä tottuu 🥲
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Hyvä juttu on ainaski se että sillo ku en oo töissä nii en oikeastaan ajattele työjuttuja ku korkeintaan saatan tarkistaa et millon on seuraava työvuoro. Siinä mielessä parempi ku koulu ku sitä itkee sekä koulussa että kotona 🙈🙈
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Ehkä se on vaa tää että ku väsyn ihmisten kanssa olemisesta nii tää asiakaspalvelu ei oo välttis se paras paikka siihen 😂😂
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Tännää heräsin vasta klo 13 aikaan eli olin nukkunu joku 16 h putkeen 🫣
Toki olihan mulla eilenki 7 h töitä ja sit mentiin vielä mökille illasta muutamiksi tunneiksi että ei kai se oo ihime että väsytti
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
331
Reaktioarvo
184
No tuskin onkaan. Mut en tiiä en oo koskaan ollu kesätöissä noin hirveen kiireisessä paikassa ja onhan tää kaikki mulle vielä tosi uutta vaikka osaanki jo aika palijon kaikkee. Mut kaikki mun energia kuluu kyllä töihin etenki sillo ku on joku 7-8 h työpäivä, etenki jos on iltavuoro. Muut sanoo et kyl se helpottaa vielä ku heilläki ollu samanlaista että kai sitä tottuu 🥲
Onko sulla masennusta? Varmaan selittyy sillä jos on.

Mä oon itse ollut pari kertaa todella kiireisessä työpaikassa enkä muista että olisin koskaan itkenyt töiden vuoksi tai ollut kovinkaan väsynyt. Masentuneena olin sitä sitten taas koko ajan ja varsinkin jos oli jotain normaalista elämän menostani poikkeavaa...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Onko sulla masennusta? Varmaan selittyy sillä jos on.

Mä oon itse ollut pari kertaa todella kiireisessä työpaikassa enkä muista että olisin koskaan itkenyt töiden vuoksi tai ollut kovinkaan väsynyt. Masentuneena olin sitä sitten taas koko ajan ja varsinkin jos oli jotain normaalista elämän menostani poikkeavaa...
No masennusta ja ahistusta mulla ollu varmaa monta vuotta että voi toki olla osaksi sitäkin vaikka paranemaan päin oon ollu 🤔
 
Ylös Pohja