Heräsin 6.10!6.10, koska ilman aamupalaa ei selviä hengissä. Tosin kerkeisit varmaan syömään myös, jos tekisit kompromissin ja heräisit 6.30!
Joo semmonen 250m alamäkeä :DSiis onks sulla bussipysäkki iha vieressä ku ehit joissain kolmessa minuutissa sinne juosta? D: Mun pitää aina varata joku 20min ku lähen, mutta pystyn juosta asemalle kymmenessä minuutissa. Ja että teet noin nopeesti kaiken. D: Mä varaan aamutoimiin aina vähintäänkin tunnin enkä vois kuvitellakaan, että heräisin joku 10min ennen bussin lähtöä.
Okei no ehkä alamäki auttaa mut ite stressaisin kuitenki ja ottaisin vähintään viis extra minuuttia aikaa kävelemiseen :DJoo semmonen 250m alamäkeä :D
Ja oon nyt kahtena aamuna noussu 6.50 :D
Kun minä olin ikäisesi, niin alamäetkin oli ylämäkeä kesät talvet.. ja hiihdettiin..Joo semmonen 250m alamäkeä :D
Ja oon nyt kahtena aamuna noussu 6.50 :D
Lumettomalla maalla varmaan konttaa nopeammin kuin hiihtää :DKun minä olin ikäisesi, niin alamäetkin oli ylämäkeä kesät talvet.. ja hiihdettiin..
No sullahan on ollu varsin rankkaa..Kun minä olin ikäisesi, niin alamäetkin oli ylämäkeä kesät talvet.. ja hiihdettiin..