Pelit En pääse sisään Minecraft-tililleni

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Ei tämä näköjään toimi enää, kun piti vaihtaa tuo Mojang-tili Microsoft-tiliksi. Pääsen kyllä kirjautumaan sisään sinne nettisivulle, mutta Launcherissa kirjautuminen ei onnistu, vaikka sähköposti ja salasana ovat 100 % varmasti oikein. Kokeilin vaihtaa salasanaakin kerran, mutta eipä vaikuttanut mihinkään. Vähän nyt kyrpii, kun en keksi mikä tässä menee väärin.

Elämä on vittujen elämä, en kai minä sitten voikaan pelata Minecraftia tänään...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Omalla tavallaan helpottavaa kuulla etten ole ainoa tämän ongelman kanssa! Olisiko joku bugi? Niillä Microsoft-tunnuksillahan tuohon pitää kuitenkin kirjautua, eikö?
Ymmärtääkseni pitää... Voisi ehkä olla jokin bugi? 🤔
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
En ees tienny tollasen päivityksen tulevan, mutta näköjään kun kävin katsomassa. Onkohan se ihan hektistä tehdä nyt?
Olin itse aikanaan yhden suomalaisen sisäpiiri porukka servun yhtenä moderaattorina, meitä oli parhaillaan +60 henkilöä servulla ja kyseessä oli siis ihan vanilla survival. Oli hauskaa meininkiä ja sitä kesti yli 2 vuotta. Sitten vähän loppu aika ja sitä kautta motivaatio kun oli paljon työ/koulu asioita ja vapaalla teki täten paljon mieluummin muuta. Nyt saattais olla kiinnostusta jos jollakin olisi jotain hyvää Suomi servun nimeä heittää?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
En ees tienny tollasen päivityksen tulevan, mutta näköjään kun kävin katsomassa. Onkohan se ihan hektistä tehdä nyt?
Olin itse aikanaan yhden suomalaisen sisäpiiri porukka servun yhtenä moderaattorina, meitä oli parhaillaan +60 henkilöä servulla ja kyseessä oli siis ihan vanilla survival. Oli hauskaa meininkiä ja sitä kesti yli 2 vuotta. Sitten vähän loppu aika ja sitä kautta motivaatio kun oli paljon työ/koulu asioita ja vapaalla teki täten paljon mieluummin muuta. Nyt saattais olla kiinnostusta jos jollakin olisi jotain hyvää Suomi servun nimeä heittää?
En minäkään tiennyt tuosta päivityksestä ennen kuin toissapäivänä, eli en oikein tiedä miten kiire sen kanssa on. Tuskin kuitenkaan mikään hengenhätä, ei siellä mitään hoputtelutekstejä ainakaan vielä ollut.

Itse olen viime vuosina pelannut oikeastaan pelkkää single playeria, nuorempana kävin välillä servereillä muutaman kaverin kanssa. Ei siis ole mitään suomiserveriä vinkattavana minulla ainakaan. Olisi kyllä hauskaa jos olisi vaikka Varasijan oma Minecraft-serveri, olisi ihan kiva perseillä ihmisten kanssa muuallakin kuin itse täällä foorumilla. Toisaalta en tiedä miten kannattavaa sellainen olisi, ei täällä niin paljoa aktiivisia käyttäjiä kuitenkaan ole ja tuskin kaikilla aktiiveilla on Minecraft-tunnuksia...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
No nyt sain sen toimimaan! Lisäsin uuden tilin siellä launcherin kirjautumisvaiheessa ja sitten se päästikin sisään. Ilmeisesti Mojang-tilini ei ollut ollenkaan vaihtunut siellä launcherissa Microsoft-tiliksi, vaikka se siirtäminen oli kyllä nettisivulla ihan onnistunut.

Tämähän oli helppo juttu, nyt on kieltämättä kallu olo kun en tajunnut kokeilla tätä aikaisemmin.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
No nyt sain sen toimimaan! Lisäsin uuden tilin siellä launcherin kirjautumisvaiheessa ja sitten se päästikin sisään. Ilmeisesti Mojang-tilini ei ollut ollenkaan vaihtunut siellä launcherissa Microsoft-tiliksi, vaikka se siirtäminen oli kyllä nettisivulla ihan onnistunut.

Tämähän oli helppo juttu, nyt on kieltämättä kallu olo kun en tajunnut kokeilla tätä aikaisemmin.
Itsehän en olisi osannut, jos et olisi kertonut tänne :D
Nyt se on hoidettu, niin kaikki hyvin.
 
Ylös Pohja