En tahtoisi millään kertoa porukoille oikeaa syytä ensi viikolla tapahtuvalle Kuopioreissulle…

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Koska en halua että he tietävät tämän paikan olemassaolosta, koska on se vaara, että ne saa tietää että olen täällä. Haluan säilyttää anonymiteettini, koska olen jakanut täällä henkilökohtaisia asioita. Ois niin kiusallista jos ne lukis mun juttuja netistä. Mitä voisin keksiä hätävaleeksi? Sellainen joka vihjaisi jotain että menisin tapaamaan ihmisiä? Oisko vaikkapa joku ”salainen kerho josta sinä et tiedä mitään?”
Vai oisko tää parempi ”menen sellaiseen kokoontumiseen, josta voi saada kavereita…” Ei ainakaan olisi valehtelua vaan osittain faktaakin. Mut sit äiti varmaan luulee että oon menossa johonkin sinkkujen pariutumisleirille. Voin tehdä kyllä ensi kättelyssä selväksi mutsille etten oo menossa kumppania TODELLAKAAN etsimään vieläpä jostain Kuopiosta saakka.
Hmmmm…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Epäilen että mutsi vois sitten alkaa googlettamaan että ”mikäs on se kokoontuminen Kuopiossa josta voi saada kavereita?”
Mietin kans sellaista etten sanois olevani Kuopiossa vaan jossain muussa kaupungissa ettei se vaan löytäis tänne. No, en kyllä löydä mitään Googlen hausta mikä veis tänne kun googletin tuohon liittyvää. Edit paitsi nyt löysin.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Koska en halua että he tietävät tämän paikan olemassaolosta, koska on se vaara, että ne saa tietää että olen täällä. Haluan säilyttää anonymiteettini, koska olen jakanut täällä henkilökohtaisia asioita. Ois niin kiusallista jos ne lukis mun juttuja netistä. Mitä voisin keksiä hätävaleeksi? Sellainen joka vihjaisi jotain että menisin tapaamaan ihmisiä? Oisko vaikkapa joku ”salainen kerho josta sinä et tiedä mitään?”
Vai oisko tää parempi ”menen sellaiseen kokoontumiseen, josta voi saada kavereita…” Ei ainakaan olisi valehtelua vaan osittain faktaakin. Mut sit äiti varmaan luulee että oon menossa johonkin sinkkujen pariutumisleirille. Voin tehdä kyllä ensi kättelyssä selväksi mutsille etten oo menossa kumppania TODELLAKAAN etsimään vieläpä jostain Kuopiosta saakka.
Hmmmm…
Olet aina pitänyt Kuopiosta. Fanitat Kuopiota ja nyt haluat larpata yhden päivän kuopiolaisena...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Sanot, että menet Kuopioon vetämään k*nnit ja harrastamaan irtosuhteita savolaisukkojen kanssa eivätkä ne voi tehdä mitään, koska olet aikuinen nainen! SISSO!
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Voit kans sanoo et meet vaik nettikavereiden kaa Kuopioon ja jos se kysyy missä tapasitte niin sanot vaikka et Demissä. Sitähän ei oo enää nii se tuskin löytääkään mitään? Jos pelkäät et ne löytää tänne jotenki Demin kautta nii voithan sä sanoo et tapasitte jossaan Discordin kissafani -servul.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Jos päivämäärä on hänellä tiedossa (kuten varmaan viimeistään miittipäivänä on) niin kannattaa ainakin jättää Kuopio mainitsematta. Savo olisi tarpeeksi laaja alue eikä valettakaan
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Sano, että menet tapaamaan kavereita ja tuttujasi? 🤔
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kiitos kaikille vinkeistä!
 
Ylös Pohja