en yhäkään ymmärrä ällösöpöilyä

Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
joo parisuhteessa keskenään voi tehdä sitä mutta onko pakko muille jakaa kaikki limaset yksityiskohdat teidän rakkauselämästä? tai ällösöpöillä julkisesti

tätä varmaan on kun on kasvanut lapsuuden ympäristöissä joissa rakkautta ja hellyyttä ei erityisemmin julkisesti näytetty
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,044
Reaktioarvo
8,495
Muaki ärsyttää se että jossain julkisella paikalla ollaan siinä kumppanissa kiinni kokoaika ja sit jos vielä tullaan selittämään kaikenmaailman yksityiskohtia omasta suhteesta, niinku ei mua vois vähempää kiinnostaa. En vaan voi ymmärtää ällösöpöileviä ihmisiä.
Se, että joku pussaa tai ottaa toisesta kiinni ole ällösöpöä. Se, että nuollaan naamaa on irstailua.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Se, että joku pussaa tai ottaa toisesta kiinni ole ällösöpöä. Se, että nuollaan naamaa on irstailua.
Meinasinkin enemmänkin sitä, että kokoaika pitää hempeillä sen kumppanin kanssa, etenkin pienessä kaveriporukassa se on todella rasittavaa, kun muut jää siihen ulkopuolelle kiusaantuneina. Toisaalta mikäpä minä olen tähän mitään sanomaan, enhän ymmärrä rakkaudesta juuri mitään.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,044
Reaktioarvo
8,495
Meinasinkin enemmänkin sitä, että kokoaika pitää hempeillä sen kumppanin kanssa, etenkin pienessä kaveriporukassa se on todella rasittavaa, kun muut jää siihen ulkopuolelle kiusaantuneina. Toisaalta mikäpä minä olen tähän mitään sanomaan, enhän ymmärrä rakkaudesta juuri mitään.
No tämä, onneksi en itse harrastanut sitä. Eikä yksikään ystävistäni.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,599
Reaktioarvo
6,503
Siis hyi meijän koulussa on yks pari ja ne on yhessä 24/7 ja nuoleskelee käytävillä D:
Joo mun peruskoulussa oli yks tällane pari, vuoden vanhempia ku minä ja olivat olleet ala-asteesta asti yhessä ja ovat edelleen :D Pakko sanua et olin erittäin kiusaantunu ku ne aamulla tuli nuoleskelee just niihi paikkoihin missä mää olin oottamassa (usein yksinäni) tuntia
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kun on ällörakastunut sitä ei välttämättä ajattele miltä se näyttää ulkopuolisille, varsinkin nuorena tunteet voi tuntua tavallista voimakkaammilta. etenkin sen ensimmäisen kanssa. rakkaus sekottaa pään. ihmisiä on erilaisia, jotkut on pidättyväisempiä ja jotkut estottomampia.
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Kyllä mä mun py:n kanssa pussaillaan ihan joka paikassa ja kuljetaan käsi kädessä kaikkialla, me ollaan aika spontaaneja ja rentoja ja intoudutaan suutelee kiihkeästikin.kerrotaan aika usein kuinka rakastamme toisiamme ja hellittelemme toisiamme paljon. No en halua kuulostaa ällöimelältä mut vihdoin elämääni tuli ihminen joka on yhtä hassu, spontaani ja tykkää samoista kun mä. Erosin maaliskuussa pitkästä suhteesta ja en etsimällä ettiny ketään vaan py tuli kun vähiten odotti <3
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Siis hyi meijän koulussa on yks pari ja ne on yhessä 24/7 ja nuoleskelee käytävillä D:
Tästä tulikin mieleen, kun yläasteella yksi pari pussaili (tai sitä voi kyllä sanoa jo nuolemiseksi) koko välitunnin käytävällä, joka oli täynnä ihmisiä. En ymmärrä miten joillakin on pokkaa tehdä tommosta julkisesti. Jossain kohtaa ne sitten erosi ja ei enää tarvinnut kattoa sitä kiehnäämistä.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
799
Reaktioarvo
756
Mua sitten taas ahdistaa näyttää läheisyyttä julkisesti. Aluksi kädestä pitäminenkin teki tiukkaa ja suutelu oli kuumottavaa. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä ympärillä olevat ajattelee, jos annan suukon tyttöystävälle ennen kuin hyppään bussiin. Onko se edes ok?

Tämä varovaisuus ja arkuus voi kenties johtua siitä, ettei meillä kotona kummoisesti rakkautta näytetä. Se tuntuu vieraalta ja omituiselta jo kotona.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Mua sitten taas ahdistaa näyttää läheisyyttä julkisesti. Aluksi kädestä pitäminenkin teki tiukkaa ja suutelu oli kuumottavaa. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä ympärillä olevat ajattelee, jos annan suukon tyttöystävälle ennen kuin hyppään bussiin. Onko se edes ok?

Tämä varovaisuus ja arkuus voi kenties johtua siitä, ettei meillä kotona kummoisesti rakkautta näytetä. Se tuntuu vieraalta ja omituiselta jo kotona.
Sama juttu täällä! Mietin itse että bussiin menoa ennen on ihan normaalia varmaan antaa mutta silti tuntuu kuumottavalta sekin. ahdistaa että muut katsoo :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,044
Reaktioarvo
8,495
Mua sitten taas ahdistaa näyttää läheisyyttä julkisesti. Aluksi kädestä pitäminenkin teki tiukkaa ja suutelu oli kuumottavaa. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä ympärillä olevat ajattelee, jos annan suukon tyttöystävälle ennen kuin hyppään bussiin. Onko se edes ok?

Tämä varovaisuus ja arkuus voi kenties johtua siitä, ettei meillä kotona kummoisesti rakkautta näytetä. Se tuntuu vieraalta ja omituiselta jo kotona.
Onhan se ok antaa suukko, kun toinen menee bussiin mutta jos molemmat menisi?
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,723
Reaktioarvo
845
En minäkään ymmärtänyt kunnes aloin seurustella sellaisen ihmisen kanssa että musta tuli se vitun ärsyttävä tyyppi joka haluaa kertoa aina kaikille kuinka ihana mun poiccis on
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mua sitten taas ahdistaa näyttää läheisyyttä julkisesti. Aluksi kädestä pitäminenkin teki tiukkaa ja suutelu oli kuumottavaa. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä ympärillä olevat ajattelee, jos annan suukon tyttöystävälle ennen kuin hyppään bussiin. Onko se edes ok?

Tämä varovaisuus ja arkuus voi kenties johtua siitä, ettei meillä kotona kummoisesti rakkautta näytetä. Se tuntuu vieraalta ja omituiselta jo kotona.
Mun mielestä tommonen on ok. Ihmiset yleensä ei vaan tykkää kattoo sitä "kuivapanemista" esim koulun käytävillä ja sen suurempaa kuolan vaihtoa:D
Eli rakkauden osoittaminen julkisella paikalla fine, mut jätetään sen suurempi esileikki mielellään yksityisempiin tiloihin:D
 
Ylös Pohja