Aihe vapaa En ymmärrä miks mut jätetään aina yksin

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Ainaki jos on parempia kavereita tarjolla ://

Tän voi skipata jos haluaa:
Viime vuonna selitin siitä, ku ehotun festareille lähtöä kolmelle kaverille (sukulaisia). Yhellä oli menoa ja kaks muuta innostu ideasta. Löyty sitten sopivat ja olin tosi innoissani. Yhtäkkiä ne vaan selittää siitä missä niitten muut kaverit on silloin yötä jne, eli ne ei kertonu että aikoo ottaa mukaan omia kavereita (toisella kolme muuta ja toisella yks). Tuli sitten tästä aika paha mieli kun aattelin että mentäis kolmestaan. Ja eikai siinä mitään jos haluaa mennä isommalla porukalla mutta ihan kiva olis ollu tietää ennenku kysytään niitä muita kavereita sinne (jotka ei oo mun kavereita). Ja mulla ei ollu ketään muita kavereita keitä olisin voinu kysyä mukaan. Noo aattelin että kyllä siellä varmaan on ihan kivaa silti. Toinen mun kaveri sitten osti kahen päivän lipun. Mie sain luvan yhteen päivään ja niin myös se toinen kaveri. Siitä meni sitten hetki ja kaveri kysy multa että kumpana päivänä meen kun hän on menossa lauantaina oman kaverinsa kanssa.. Mun aikalailla lempibändi esiinty perjantaina. Alko sitten ärsyttään niin paljon ettei voinu edes miettiä mun kaa että kumpana päivänä mentäis yhessä. En sitten ostanu lippua ollenkaan ja olin että ihan sama.

Noniin:
Nää mun kaverit on menossa myös tänä vuonna. Ilmeisesti kummallakin on kahelle päivää lippu mutta mulla vaan lauantaille että ei olis ihan niin kallis. Toinen mun kaveri on reissussa niin ei olla kauheasti puhuttu koko festareista. Toinen kuitenki kysy että oonko menossa tänä vuonna ja mietin vielä siinä kohtaa että meenkö vai en. Se oli ihan että joojoo kannattaa lähteä. Ostin sitten sen lipun ja näin. Ja sen kaverin kans mietin että tilaanko yhen hameen festareita varten ja sen mielestä oli hyvä idea. Muutenki puhuttiin että mitä laitetaan päälle jne. Nyt sitten se hame tuli ja laitoin meiän snäppiryhmään videon siitä hameesta ja mietin että mikä paita olis hyvä. Se reissussa oleva kaveri kysy että ”kenen kaa oot siis menossa sinne?”. Olin että MITÄ?? (Teän kans??? )Mutta en laittanu mitään muuta ko että noo en oikein tiiä. Sitten se toinen kaveri kysy että enkö tiiä ketään kuka olis menossa? (No te esim???) En kehtais sanoa että niiin eikö me oltu menossa yhessä ko kumpikaan ei edes ehottanu että ”voithan sä tulla meiän kaa” tai mitään. Nyt vaan itkettää ko en tiiä että ymmärsinkö vaan alunperin väärin että ne olis menossa mun kans vai mitä ihmettä. Enkä oo varma onko ne siis menossa samassa porukassa vai omissa. (Nää mun kaverit on siis sisaruksia ja viime vuonna ne oli samassa porukassa).

Meen sitten vissiin yksin ku en tiiä ketään kuka olis menossa tai ketä voisin kysyä edes mukaan..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Ja oikeasti en keksi tähän mitään muuta syytä kun se, että oon vähän läski. Koska aina jos oon kahestaan tai kolmestaan näitten kavereitten kanssa, meillä on tosi kivaa ja ne kertoo mulle käytännössä kaiken ja mie niille. Ja käyttäytyy ihan ko oltais jotaki parhaita kavereita tai jotaki. Niin ehkä niitä hävettää olla mun seurassa. Oon yrittäny miettiä kaikki syyt sille että mun seura ei kelpaa tuommosissa tilanteissa, enkä keksi mitään muuta. Ehotuksia saa toki antaa? Ehkä oon vaan ärsyttävä? Mutta miks ne juttelis mulle ummet ja lammet jos ei haluais puhua mun kans???
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Vähän myös tekis mieli kysyä että eikö meän ollu tarkotus mennä yhessä mutta en sitten tiiä että haluanko ängetä niitten seuraan jos ne ei kerran halua
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,420
Reaktioarvo
8,618
Snif snif..

Mutta kysy, että eikö pitänyt mennä yhdessä ja vaadi vastausta.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Kysyin että aikoko ne siis että mennään yhessä sinne ja toinen kaveri ei oo lukenu vielä. Toinen ensin sano että on menossa ennen sinne festaripaikalle menoa meikkaamaan kaverilleen, ja kysy sitten että oonko vaan lauantana menossa ja sitten vasta laitto että jooo niin en nyt oo varma että mihin tuo joo oli? Siihen että meen vaan lauantaina vai että mennään yhessä? Ja sitten laitoin että ”mietin vaan ko kysyitte että kenen kaa oon menossa” niin se jätti avatulle (monta tuntia sitten siis)

En nyt sitten tiiä oikeestaan että mitä ne meinaa ja oottelen että se toinen kattois nuo..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,420
Reaktioarvo
8,618
Ei liity, mutta aiotko sinä sitten meikata sinne?

Ja hyvä, että rohkenit kysyä!
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Ei liity, mutta aiotko sinä sitten meikata sinne?

Ja hyvä, että rohkenit kysyä!
Meikkaan kyllä mutta ehkä kotona ennen lähtöä tai jotain🤷‍♀️ en varmana kehtaa tunkea niitten kaverin kotia meikkaamaan nimittäin :DD

Joo vissiin se oli ihan hyvä kysyä :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,420
Reaktioarvo
8,618
Meikkaan kyllä mutta ehkä kotona ennen lähtöä tai jotain🤷‍♀️ en varmana kehtaa tunkea niitten kaverin kotia meikkaamaan nimittäin :DD

Joo vissiin se oli ihan hyvä kysyä :D
Ehkä se on hyvästä ettei tunge, niin on seuraa ensi vuonnakin..
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,837
Reaktioarvo
901
Mulla on kans välillä semmonen fiilis et kelpaan seuraksi silloin ku ei oo parempaakaan tekemistä
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Mulla on kans välillä semmonen fiilis et kelpaan seuraksi silloin ku ei oo parempaakaan tekemistä
Ei kiva D:

En ymmärrä että miks pitää leikkiä kaveria vaan silloin ko ei oo itellä muuta tekemistä?? Toinen näistä mun kavereista kyllä myöntää etten oo sen paras kaveri (ko aina mainittee miten X on sen paras kaveri ja niin tärkeä sille) mutta silti ::::D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Ei todellakaan, koska se tarkoittaa, että pitäisi suvaita kaikkea typerää.
kaikkia pitäisi kohdella sen mukaan minkälaisia asioita tekee! ja olishan se kivaa jos kaikilla olis yhtä hyvät lähtökohdat elämään..

niin ja toki pitää myös ymmärtää että kaikilla ei oo samanlaiset lähtökohdat elämään ja se vaikuttaa sitten valintoihin, mutta eipä mikään oikeuta esim tappamaan tai raiskaamaan.. vankilaan vaan loppuelämäks!

olipa taas yap yap yap sorry
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,420
Reaktioarvo
8,618
kaikkia pitäisi kohdella sen mukaan minkälaisia asioita tekee! ja olishan se kivaa jos kaikilla olis yhtä hyvät lähtökohdat elämään..

niin ja toki pitää myös ymmärtää että kaikilla ei oo samanlaiset lähtökohdat elämään ja se vaikuttaa sitten valintoihin, mutta eipä mikään oikeuta esim tappamaan tai raiskaamaan.. vankilaan vaan loppuelämäks!

olipa taas yap yap yap sorry
Totta, jos vain olisi samat lähtökohdat. Mutta jos suvaitaan kaikkea suvaitsemattomuutta esimerkiksi uskontojen nimissä, niin nopeasti loppuu se suvaitseminen ja alkaa vainot.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,860
Reaktioarvo
1,422
Oi kuulostaa niin inhottavalta. 😔 Vertaistueksi voin sanoa ettei mullakaan oo hirveesti kavereita enkä oo kenenkään prioriteettilistalla. Tuntuu usein että kelpaan seuraksi just ku ei oo parempaakaan tekemistä tai seuraa. Haluisin lähtee sun seuraksi sinne festareille (en tosin tiiä uskaltaisitko edes nähä tuntematonta :D) mutta festariliput on aika kalliita enkä ees tiiä mitkä festarit ne olis.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Oi kuulostaa niin inhottavalta. 😔 Vertaistueksi voin sanoa ettei mullakaan oo hirveesti kavereita enkä oo kenenkään prioriteettilistalla. Tuntuu usein että kelpaan seuraksi just ku ei oo parempaakaan tekemistä tai seuraa. Haluisin lähtee sun seuraksi sinne festareille (en tosin tiiä uskaltaisitko edes nähä tuntematonta :D) mutta festariliput on aika kalliita enkä ees tiiä mitkä festarit ne olis.
olis kyllä vähän pelottavaa :D simerockiin oon menossa! mutta harmi että sulla on samanlainen tilanne :(
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,860
Reaktioarvo
1,422
olis kyllä vähän pelottavaa :D simerockiin oon menossa! mutta harmi että sulla on samanlainen tilanne :(
Joo ymmärrän, olishan se munki mielestä. :D Okei en ookaan koskaan kuullut tosta simerockista. Ja joo onhan se vähän. :/ Mähän oon vasta nyt saanut yhen kaverin, joka edes käy festareilla, mutta hänkin menee sinne aina saman kaverin kaa nii jos haluisin mennä festareille niin en tiiä voisinko ees pyytää sitä menemään mun kaa. Mut onneks en oo menossa festareille. :D Ja taidan muistaa ton sun viime vuoden tekstin tosta miten aiemmin kävi. Molempina vuosina tosi ikävästi käynyt. :/
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,588
Reaktioarvo
1,010
Joo ymmärrän, olishan se munki mielestä. :D Okei en ookaan koskaan kuullut tosta simerockista. Ja joo onhan se vähän. :/ Mähän oon vasta nyt saanut yhen kaverin, joka edes käy festareilla, mutta hänkin menee sinne aina saman kaverin kaa nii jos haluisin mennä festareille niin en tiiä voisinko ees pyytää sitä menemään mun kaa. Mut onneks en oo menossa festareille. :D Ja taidan muistaa ton sun viime vuoden tekstin tosta miten aiemmin kävi. Molempina vuosina tosi ikävästi käynyt. :/
voithan sie tietenki kysyä siltä jos haluat festareille!
ja joo, mua vähän ärsyttää että aina aattelen että ehkä ne nyt haluaa olla mun kanssa. pitäs vaan oppia että ne saattaa ottaa mut mukaan ko ollaan kuitenki sukua mutta ei silti haluais.. tai ainakaan ei näytä sitä että haluais🤷‍♀️
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,860
Reaktioarvo
1,422
voithan sie tietenki kysyä siltä jos haluat festareille!
ja joo, mua vähän ärsyttää että aina aattelen että ehkä ne nyt haluaa olla mun kanssa. pitäs vaan oppia että ne saattaa ottaa mut mukaan ko ollaan kuitenki sukua mutta ei silti haluais.. tai ainakaan ei näytä sitä että haluais🤷‍♀️
Joo kai sitä vois jos festareille haluisin. Oi eikä. :(
 
Ylös Pohja