Aihe vapaa En ymmärrä taas autokoulua

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Miten muka otetaan joku oppikirja esille kun se kirjautuu oppitunnilta ulos kun käyttää toista laitetta

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Miks se kysyy että osaanko toteuttaa ja suunnitella auton alkuvalmistelut. Tarkottaako se että kokeilee sormella onko renkaitten urasyvyys tarpeeks syvä vai että osaa pistää pyyhkijät päälle vai että osaa pistää auton lämpiämään ennen ku lähtee vai mitä ಠ︵ಠ

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Miks tohon on tekstikenttä ku kysytään että olisinko valmis peruu matkan jos tulis huono sää

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
En mä oo ikinä käyttäny navigaattoria ajaessa pitäiskö mun osata... Enkä myöskään oo lukenu siitä eikä opettaja oo kertonu

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
AAAAA nää kysymykset on ihan varmana kirjaan liittyviä ja siks mä en voi vastata

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
En enää muista miten ajetaan, opettaja ei opeta kun se on karanteenissa... Menen varmaan sinne ajotunnille ja pysäytän auton keskelle risteystä niinku kerran kävi ಥ‿ಥ

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Eiköhän se lopulta onnistu jos ainakin puolella maailman ihmisistä on ajokortti D:

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
En tykkää siitä kohdasta kun pitää kattoa riskintunnistamisvideoita enkä näe mitään riskejä tai ehkä näen mutta ne on ihan tyhmiä

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Itkettää ku en tiä mitä pitää huomioida kun traktori ajaa edessä

Ylös Pohja