Ja?3000 viestiin
Kakun paikka, 🎂 tässä kakku.
No mutta!Kakun paikka, 🎂 tä
No mutta sinä olet liittynyt noin puolitoista kuukautta minun jälkeeni joten se varmaan selittääOlen huomannut, että meillä vaihtuu tasoväri aina samoihin aikoihin. Olen kyllä aina yhden värin jäljessä, snif snif...
Totta, olin vähän matti myöhäinen liittymisen kanssa!No mutta sinä olet liittynyt noin puolitoista kuukautta minun jälkeeni joten se varmaan selittää
mulla on enemmän viestejä eli mulla on vähemmän elämääMulla ei ole elämää...
vaikka paitsi sitten se saattaa loukata vitsiä ymmärtämätöntäMitä enemmän viestejä sen vähemmän elämää:D
Pitäisikö "eniten viestejä" taulukon nimeksi vaihtaa "vähiten elämää":D
Tämä viiden kärki sisältää sinut, minut, skelen, qualitymonkeyn ja myrskyvaroituksen ja uskon että he ymmärtävät jutun, olenhan kuullut kaikilta tämän saman juttu tähänmennessä:Dvaikka paitsi sitten se saattaa loukata vitsiä ymmärtämätöntä
Se on yksilöllinen luku ja sitä ei voi tietää etukäteen:DJos viestien määrällä ja elämättömyydellä on lineaarinen riippuvuus, tarkoittaako tämä, että jokaisen lähettämäni viestin myötä menetän elämääni? Eihän elämää voi olla loputtomiin, joten miten paljon viestejä pitää lähettää, että elämä menee nollille ja kuolen? Kaverin puolesta kyselen...
Taidan saavuttaa sen absoluuttisen nollapisteen pian, koska tunnun viettävän jatkuvasti vain enemmän aikaa täällä...Se on yksilöllinen luku ja sitä ei voi tietää etukäteen:D
Ja luulen että lopputulos ei ole kuolema vaan päämäärätön ja merkityksetön haamuilu ympäriinsä ja vain varasijalla olo
se ei ole ikuista et on samatTämä viiden kärki sisältää sinut, minut, skelen, qualitymonkeyn ja myrskyvaroituksen ja uskon että he ymmärtävät jutun, olenhan kuullut kaikilta tämän saman juttu tähänmennessä:D
no jooNo joo saa nähä mut yleensä täällä eniten pyörivät myös ymmärtäis.
Ja tää ei nyt ollu semmonen ihqn tosissani ehdotus muutenkaan:D
Elämättömät setit siis kummallakin.Minustakin tuntuu siltäD:
Oh minäkin meinaan! Samixiii! Jei! Ja surullista...mutta kyllä sinäkin tulet vielä!Elämättömät setit siis kummallakin.
Aiheesta kukkaruukkuun: meinaan koko ajan sekoittaa meidän viestimme keskenään, koska kummallakin on oranssi tasoväri ja harmaansävyinen profiilikuva. Mutta sinähän siirryt seuraavalle elämättömyyden tasolle pian ja muutut punaiseksi, joten tätä ongelmaa ei tarvitse kauaa kestää...
Seuraan perässä kyllä... 974 viestiä vielä! Olen laskenut lähettäväni keskimäärin 12,5 viestiä päivässä, joten tällä tahdilla siirryn seuraavalle elämättömyyden tasolle keskimäärin 77 päivän päästä, eli 18. marraskuuta!Oh minäkin meinaan! Samixiii! Jei! Ja surullista...mutta kyllä sinäkin tulet vielä!