Skeletor
Tsemp-tsämp
- Reaktioarvo
- 8,670
Snif snifSorruin laittaan sille viestiö :( tuntu että oli pakko mut nyt ehkä vähän kaduttaa
Snif snifSorruin laittaan sille viestiö :( tuntu että oli pakko mut nyt ehkä vähän kaduttaa
:((( onneks en laittanu mitää et yyh ikävä. Kysyin vaa et mitä kuuluuSnif snif
Mitä hänelle kuului?:((( onneks en laittanu mitää et yyh ikävä. Kysyin vaa et mitä kuuluu
Sanoi että hyvää kuuluu, ei oikee muutaMitä hänelle kuului?
Okok.Sanoi että hyvää kuuluu, ei oikee muuta
Älä enää laita sille mitään viestiäSorruin laittaan sille viestiö :( tuntu että oli pakko mut nyt ehkä vähän kaduttaa
Älä huoli itse itkin 2 kk putkeen. Kyllä se ajan kanssa helpottaaAlkaa pikkuhiljaa vituttaan kun kohta jo 2vko erosta ja vieläkin itkettää joka päivä
ärsyttää vaan. en haluis muutaku päästä jo yli ja et elämä jatkuis. en jaksa enää itkeeÄlä huoli itse itkin 2 kk putkeen. Kyllä se ajan kanssa helpottaa
JaksamistaTaas itkettää :( eilen oli kunnon huutoitkua koko ilta. psykologikin perui käynnin sairastumisen takia. Haluisin keksiä jotain tekemistä että sais muuta ajateltavaa. päällimmäisenä tekis mieli ryypätä mutta sitä on nyt tullu tehtyä joka toinen päivä niin ei enää viitti. eikä kukaan lähtis kaveriksikaan
Kiitos ;( miten sä oot jaksellu? Millasia fiiliksiä?Jaksamista
Tunnen tuskasi
(koska käyn just tota samaa läpi)
Ekat kuukaudet on pahimmat, mut uskon et sä pääset tosta yli.
Suosittelen muuksi tekemiseksi muuten animen kattomista, mm. Death note on sellanen mitä itse suosittelen. Antoi ainakin miulle muuta ajateltavaa.
Tosi mixed feelings, välillä oon asian kanssa ihan ok, et meidän oli oikeesti parempi erota ja että parempi näin.Kiitos ;( miten sä oot jaksellu? Millasia fiiliksiä?
tuota death notea voisin kokeilla vaikka en oo animea ikinä oikeen kattonut. Nyt ois kyl hyvä hetki kokeilla jotain uutta
love islandin katsomista en ainakaan suosittele, koska a: aivan paskaa ja b: alkaa itkettään kun ne kuhertelee sielä lol
oon ny kattonu vähän tota ja on kyl hyvä :o yllätyin itekki siitä miten paljon oon jääny tähän koukkuunTosi mixed feelings, välillä oon asian kanssa ihan ok, et meidän oli oikeesti parempi erota ja että parempi näin.
Sit välillä on vaan sellanen olo, et tekisin mitä tahansa saadakseni sen takas.
Death note kannattaa oikeesti katsoa, se ei oo yhtän sen tyyppistä animea, mitä oon tottunut näkemään.
Ja oon ainakin ite tehny sillein, et en kato tai lue mitään rakkaustarinoita nyt, koska surullisista vaan tulee liian surullinen olo, kun on just ero takana ja onnellisista tulee vaan ikävä fiilis, kun olin vielä kuukausi sitten kuitenki niin onnellisessa parisuhteessa nii en kestä kattoo kun muilla on sellasia.
jep pitemmälle ajateltuna se onkin kai, turhauttaa vaan D: oispa joku katkaisija millä sais vaan naps laitettuu tunteet pois päältä4 viikkoa on must suhteellisen lyhyt aika, varsinki siinä mielessä et yrittää päästä yli exästään D: mut ymmärrän silti, et turhauttaa. se on aika hirvee klisee et aika parantaa haavat, mut älä lakkaa uskomasta siihen! suru on kunniavieras, muulla se ei mee ohi ku ajan kanssa - kokemuksen syvä rintaääni.
also, hyvä et vaik sun tekee mieli ni et oo laittanu sille viestii. ilmesesti et oo estäny sitä esim. somessa tai numeroa et ainakaan? se ehkä vois myös auttaa. voi nimittäin olla, että ku viel voit saada siihen yhteyden, ni se vaikeuttaa ylipääsemistä D:
ymmärrän D: tuttua itsellekin kieltämättä.jep pitemmälle ajateltuna se onkin kai, turhauttaa vaan D: oispa joku katkaisija millä sais vaan naps laitettuu tunteet pois päältä
Jaen oo estäny tms kun erottiin kuitenkin hyvissä merkeissä ja ns. "kavereina"
joo, viimestään jos tulee kunnon pakottava tarve laittaa viestiä. Tai jos se alkaa laittaan viestiä tai jotai.ymmärrän D: tuttua itsellekin kieltämättä.
hmm... se on hyvä et erositte hyvis väleis, mut mä silti sanoisin et pidä se vaihtoehto auki et pistäisit estoon D: ei sun välttämät tarvii tehdä sitä, mut pidä se auki, koska se voi viime kädessä olla hyvä ratkasu
Snif snifNyt on saavutettu uus pohja: ryyppään yksin, kuuntelen surullisia rakkauslauluja ja itken. Mikäs tässä :( miten annoinkaan itteni rakastua näin pahasti
En oikeen tiiä, varmaan siks kun tää olo on niin hirvee enkä haluis enää et mul on tällänen olo koko ajan :( satutan itteeni kaikilla niillä ajatuksilla että hän ei oikeesti edes pitänyt musta tai että miksei hän rakastanut mua niinkuin mä häntä. Oon niin uupunut siihen että poraan joka päivä ja ajattelen häntä joka päivä ja en pysty päästämään irti. En jaksa sitä että mulla nousee aina pala kurkkuun ja kyyneleet silmiin kun ajattelen häntä.tuota, vilpitön kysymys: miksi sulla on "kiire" päästä yli? D: joo siis tottakai, mä ymmärrän, et surullisena olo on paskaa ja mä tiedän et se on kamalaa velloa surussa - kokemuksen syvällä rintaäänellä. varmasti kuka tahansa tekis mitä vaan et pääsis suht nopeesti sen isoimman surun yli ja et pääsis ns. takas markkinoille mut... miksi? kuten sanoin, kuukaus on _tosi_ lyhyt aika, ja honestly enemmän mä ihmettelen sitä, miten sun exä on jo tinderissä ja mite sun kamut yrittää saada sua jo takas markkinoille. se on varmaan vaa sun ystävien tapa osottaa sulle tukea, mutta joku tässä nopeessa tahdissa oudoksuttaa mua D: ja tietenkin on parempi, et ei mee takas ns. out there, ellei oo ite valmis.
mut mä mietin, että koska toi sun ex tuntu pääsevän susta nopeesti yli, ni haluuksäki sen takia päästä hänestä yli nopeesti? vai onks siihen joku muu syy D:
ymmärrän. D: mutta toisaalta, eihän meist kukaan voi tietää, onko sun exä päässy sust yli tai ei. tai no siis, omalla empiirisellä tutkimuksella oon huomannu, et jäbät yleensä vaa palaa nopeemmi tinderiin ynnä muuhun. eikä oikeestaa se tinderöinti välttämättä kerro mitään; ihminenhän voi olla ihan paskana erosta, vaikka oiski tinderissä. jotkut esim. yrittää paikata sitä surua olemalla heti muiden kanssa, ja sit voi siinäki rytäkäs huomata, et wow oon ollu jo kolmen uuden tyypin kanssa ja vieläkin sattuu, eikö tämä tehoakaan D: tottakai on luonnollista, et tulee sellane olo, et ei vittu toi toine jatkaa jo elämäänsä ja mä en - eihän me sitä tiedetä onks hän oikeesti jatkanu jo vai ei. pointtini siis on se, että me ei voida tietää, mitä sun exän päässä liikkuu - ja parempi niin. sillä ei ole mitään väliä.En oikeen tiiä, varmaan siks kun tää olo on niin hirvee enkä haluis enää et mul on tällänen olo koko ajan :( satutan itteeni kaikilla niillä ajatuksilla että hän ei oikeesti edes pitänyt musta tai että miksei hän rakastanut mua niinkuin mä häntä. Oon niin uupunut siihen että poraan joka päivä ja ajattelen häntä joka päivä ja en pysty päästämään irti. En jaksa sitä että mulla nousee aina pala kurkkuun ja kyyneleet silmiin kun ajattelen häntä.
ehkä tää kuukausi on lyhyt aika, siltä se ei ainakin oo tuntunut. Ja ehkä sekin että exä pystyi jotenkin niin nopeesti meneen eteenpäin ärsyttää, satuttaa mut kaikista eniten varmaan kadehdin sitä (:D) koska mikään ei ois niin ihanaa kun se et pystyisin oleen taas onnellinen ja ns normaali. Ja että pystyis jutteleen uusille miehille ilman et tulee heti semmone ei vittu äkkiä pois fiilis lol
Mutjoo. Musta on vaan niin uuvuttavaa tää vellominen ja kun en jotenki pysty vieläkään näkeen ns valoa tunnelin päässä. Toi oli kyllä hyvä kysymys ja sai kyllä ajatteleen, ehkä tän surun ei tarviikkaan mennä niin nopeesti ohi :( kai se sit joskus menee aikanaan. Ehkä mulla on vähän semmonen pakokauhu siitä että entä jos ei mee ikinä