Keho Esiintymisjännitys on pahempaa kuin aiemmin

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Olen siis alkanut opiskelemaan laulua ja aina olen kohdannut jännitystä. Vaikeaa saada kotoisaa oloa muiden edessä laulaessa. Laulutunnilla ja ennen ensimmäisiä lauluesiintymisiä olo on kuin alkais itkettämään. Lauluääni siksi tärisee enkä pysty löytämään sitä samaa rentoutta kuin kotona laulaessa. Tulee jotenkin olo etten uskalla näyttää itsestäni sitä herkkää taiteilijapuolta, kummallisinta on että kaikki kehut menee niin ihon alle että pahimpana päivänä saatan jopa itkeä myös positiivisen palautteen takia. Unelmani ois olla laulaja mut tää esiintymisjännitys kuuluu mun äänestä niin selkeästi.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Ymmärrän liiankin hyvin!
Voin sanoa, että ei se katoa, mutta helpottaa kyllä kokemuksen kanssa. Itsekin jännitän aivan järkyttävästi esiintymistä, mutta alkuun päästyä herää uudella tavalla eloon.
(Pääsisipä jo keikkailemaan, mutta kaikki hommat vielä kesken. Aika pitkää vielä menee.)

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Ymmärrän liiankin hyvin!
Voin sanoa, että ei se katoa, mutta helpottaa kyllä kokemuksen kanssa. Itsekin jännitän aivan järkyttävästi esiintymistä, mutta alkuun päästyä herää uudella tavalla eloon.
(Pääsisipä jo keikkailemaan, mutta kaikki hommat vielä kesken. Aika pitkää vielä menee.)
❤️❤️

Ylös Pohja