Muoti Etsy

Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Haluisin tilata Etsystä shortseja kun alotan twerkkaamisen, mutta vähän epäilyttää tilata ulkomailta ja laittaa sinne omia tietoja. Onko kellään siis kokemusta ja onko luotettava paikka? Muutenhan voisin ostaa ihan Suomesta (ja varmaan ostankin), mutta ne Etsyn tuotteet näyttää niin kivoilta etten kestä D:
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Oon tilannu (aika monta kertaa :D). Mulla on hyviä kokemuksia, mutta kannattaa silti lukea myyjien arvosteluja.

Kiitos tiedosta, mukava kuulla että on vaan hyviä kokemuksia :) Kun esim. Wishiltä en edes uskalla ostaa mitään, koska a) ei ikinä tiiä mitä sieltä tulee (jos tilaat mekon niin saatat saada vaikka kangaspalan) ja b) siellä on just tapahtunu näitä tietomurtoja. Etsy vaikuttaa etenkin siihen verrattuna tosi hyvältä enkä oo kuullu mitään negatiivista.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä olen myös tilannut etsyltä. Kannattaa vain katsoa mistä tuote lähetetään että ei tule yllättäviä veroja. Itsellä ei kyllä ole vielä tullut, mutta riippuu tilauksen hinnasta.
Etsy on yhteisö jossa yksityisyrittäjät myy tuotteitaan jolloin tuet heidän työtään. Mulla on tuttuja jotka nyt siellä, ja tuttuja jotka ostanut sieltä, enkä koskaan ole kuullut mitään tietojen väärinkäytöstä tai huijauksesta heidän kokemuksena.


Kokoja kannattaa tiedustella tarkkaan kun yleensä kyseessä hand made. Mä ostin sieltä vuosia sitten s kokoiset shortsit jotka oli mulle aivan liian isot. Nyt kun olen oikeasti m kokoa niin ne shortsit on mulle sopivat. Varsinkin twerkki shortseissa haluat muistaa että semmonen liian tiukka ei ole hyvä, koska sitten se lytistää sun pyllyn eikä oikeanlainen liike pääse pakaroissa tapahtumaan.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Tilasin paidan lontoolaiselta myyjältä, oli ihan positiivinen kokemus. Kannattaa lukea palautteita ja tuotteiden kommentteja, yleensä niistä saa ihan hyvän yleiskuvan siitä onko turvallista ja kannattavaa ostaa.
 
Ylös Pohja