Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Etsy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 17533" data-attributes="member: 154"><p>Mä olen myös tilannut etsyltä. Kannattaa vain katsoa mistä tuote lähetetään että ei tule yllättäviä veroja. Itsellä ei kyllä ole vielä tullut, mutta riippuu tilauksen hinnasta. </p><p>Etsy on yhteisö jossa yksityisyrittäjät myy tuotteitaan jolloin tuet heidän työtään. Mulla on tuttuja jotka nyt siellä, ja tuttuja jotka ostanut sieltä, enkä koskaan ole kuullut mitään tietojen väärinkäytöstä tai huijauksesta heidän kokemuksena. </p><p></p><p></p><p>Kokoja kannattaa tiedustella tarkkaan kun yleensä kyseessä hand made. Mä ostin sieltä vuosia sitten s kokoiset shortsit jotka oli mulle aivan liian isot. Nyt kun olen oikeasti m kokoa niin ne shortsit on mulle sopivat. Varsinkin twerkki shortseissa haluat muistaa että semmonen liian tiukka ei ole hyvä, koska sitten se lytistää sun pyllyn eikä oikeanlainen liike pääse pakaroissa tapahtumaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 17533, member: 154"] Mä olen myös tilannut etsyltä. Kannattaa vain katsoa mistä tuote lähetetään että ei tule yllättäviä veroja. Itsellä ei kyllä ole vielä tullut, mutta riippuu tilauksen hinnasta. Etsy on yhteisö jossa yksityisyrittäjät myy tuotteitaan jolloin tuet heidän työtään. Mulla on tuttuja jotka nyt siellä, ja tuttuja jotka ostanut sieltä, enkä koskaan ole kuullut mitään tietojen väärinkäytöstä tai huijauksesta heidän kokemuksena. Kokoja kannattaa tiedustella tarkkaan kun yleensä kyseessä hand made. Mä ostin sieltä vuosia sitten s kokoiset shortsit jotka oli mulle aivan liian isot. Nyt kun olen oikeasti m kokoa niin ne shortsit on mulle sopivat. Varsinkin twerkki shortseissa haluat muistaa että semmonen liian tiukka ei ole hyvä, koska sitten se lytistää sun pyllyn eikä oikeanlainen liike pääse pakaroissa tapahtumaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Etsy
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja