Fiksuutta vai vainoharhaisuutta

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Kävin juuri läpi puhelimeni KAIKKI sovellukset ja poistin käyttöoikeudet kaikilta missä se ei oo ihan välttämätön olla.
Lisäks vielä poistin kaikki vähänkin turhat sovellukset ja kävin lähes jokaisen kohdalla vielä varmistanassa että ei ole käyttöoikeuksia esim kameraan tai mikkiin jne.
Teippasin muuten etukamerankin jesarilla varmuuden vuoksi

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ehkä mä vähän ylireagoin. Tietäähän google musta jo aikalailla lähes kaiken

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Noh kukin tyylillään :D Ei toi ainakaan huono juttu voi olla

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Joo itekkin oon vaan et no eipä tästä nyt mitään haittaakaanvoi olla että hankkiudun eroon peleistä joita olen ladannut 13 vuotiaana
No se on ihan hyvä ratkasu varsinki jos et ees oo pelannut niitä (okei en tiiä ootko vai etkö mut)

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Kävin juuri läpi puhelimeni KAIKKI sovellukset ja poistin käyttöoikeudet kaikilta missä se ei oo ihan välttämätön olla.
Lisäks vielä poistin kaikki vähänkin turhat sovellukset ja kävin lähes jokaisen kohdalla vielä varmistanassa että ei ole käyttöoikeuksia esim kameraan tai mikkiin jne.
Teippasin muuten etukamerankin jesarilla varmuuden vuoksi
Mäkin oon tehny aika samat toimenpiteet omalle kännykälle. Tosin etukameraa en kyllä oo teipannut. Mutta pyrin siihen, ettei siellä olis kauheesti turhia sovelluksia (tai muutakaan turhaa), eikä sovelluksilla turhia käyttöoikeuksia. :P

RilliPöllö

Alisuoriutuva ylisuorittaja
Reaktioarvo
592
Pitäisi itsekin vähän siivoilla ja poistaa äpsejä ja muita, mutta eipä Google minusta kuitenkaan mitään mielenkiintoista saa irti. Ei se nyt maailmanloppu ole jos Venäjän salainen palvelu tietää koirani nimen, eihän? D:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mäkin oon tehny aika samat toimenpiteet omalle kännykälle. Tosin etukameraa en kyllä oo teipannut. Mutta pyrin siihen, ettei siellä olis kauheesti turhia sovelluksia (tai muutakaan turhaa), eikä sovelluksilla turhia käyttöoikeuksia. :P
Juu mä aloin tässä miettimään et oonko sotkenut puhelimeni pahan kerran kun poistelin ehkä jotai tärkeitä sovelluksia tai muutin asetuksia kun on välillä ollut vähän outo tämä puhelimeni mun

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Pitäisi itsekin vähän siivoilla ja poistaa äpsejä ja muita, mutta eipä Google minusta kuitenkaan mitään mielenkiintoista saa irti. Ei se nyt maailmanloppu ole jos Venäjän salainen palvelu tietää koirani nimen, eihän? D:
Mmm juu kuitenkin se KUUNTELEEE....

Ylös Pohja