Aihe vapaa GoSu tulee huomenna takaisin *W*

Kahvikukka

Uusi
Reaktioarvo
19
Kuulin kans tästä, tuli itsekin pelattua sitä yläasteella. Yritin mennä sinne, mutta sivusto ei ainakaan mulla toimi. Harmi, olisi ollut taas ihanan nostalgista. Habbokin kun nykyään on ihan kuollut paikka eikä kovinkaan nostalginen enää nykyään.

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
727
Kuulin kans tästä, tuli itsekin pelattua sitä yläasteella. Yritin mennä sinne, mutta sivusto ei ainakaan mulla toimi. Harmi, olisi ollut taas ihanan nostalgista. Habbokin kun nykyään on ihan kuollut paikka eikä kovinkaan nostalginen enää nykyään.
Se on kaatunut kun on ihan törkeästi porukkaa kerralla mennyt ja jotain päivitysjuttuja ilmoiteltiin siellä eilen illalla. Sitä muutenkin koodailee kai vaan yksi tyyppi, niin ei ihmekään jos sivuston korjaamisessa kestää D:

Kahvikukka

Uusi
Reaktioarvo
19
Se on kaatunut kun on ihan törkeästi porukkaa kerralla mennyt ja jotain päivitysjuttuja ilmoiteltiin siellä eilen illalla. Sitä muutenkin koodailee kai vaan yksi tyyppi, niin ei ihmekään jos sivuston korjaamisessa kestää D:
No se selittäneekin sitten. Harmi vaan, olis ollut kiva pelata.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Ensivaikutelma eiliseltä oli "Tämä on vain huonompi versio MSP:stä."

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,052
Joo mullakaan ei toiminut illalla/yöllä ollenkaan D: aaaaahhh se sketzmo on ihan todella rasittava kun kokoajan herjaa erroria
Ei mullakaan. Tais johtua kuulemma siitä et ne suojas sen, mut se alko herjailla enemmän kun sen suojas niin ne yrittää kai tehä sille jotain. Se oli sen aamun suojattu ja nyt illalla se ei oo ollu enää.

Oispa siellä enemmän väkeä töissä tai sitten ne olis voinu vähän viivästyttää gosun julkasuu.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Keitän kyllä kahvit ennen kuin pääsee gosuilemaan. Kuinkahan se sivu on jumissa kun kaikki yrittää rekisteröityä samaan aikaan D:

ps. näin jo untakin gosusta
Minäkin näin jo unta gosusta mutta en oo vielä käynyt ollenkaan tsekkaamassa koko mestaa nytten. Mut olin hieman confused ku yhtäkkii nään gosu-unta ei vittu xd

Kahvikukka

Uusi
Reaktioarvo
19
Pääsin itse vihdoin sisään ja luomaan hahmon, mutta en löydä sitä mallipeliä sieltä enkä muutenkaan osaa juurikaan enää käyttää tätä.

Ylös Pohja