Pukeutuminen Haluaisin tilata vaatteita...

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
mutta mulla ei oikeesti oo mitään hajua mikä mun koko on. Mulla on vaatteita joka kokoon xs-xl :O
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Voisiko kokotaulukoista olla jotain apua, jos siis sellaisia löytyy mieluisan kaupan/tuotteen kohdalla? Itse en mielelläni tilaa esim. farkkuja netistä just siksi, kun koen sen sopivan koon löytämisen niin hankalaksi.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Voisiko kokotaulukoista olla jotain apua, jos siis sellaisia löytyy mieluisan kaupan/tuotteen kohdalla? Itse en mielelläni tilaa esim. farkkuja netistä just siksi, kun koen sen sopivan koon löytämisen niin hankalaksi.
ite en pysty tilaa tyyllin mitään housuja koska oon semi lyhyt (167), ja koska mun lantio on tosi ns kapee mut reidet tosi isot, eli kun testaan esim. farkkuja muuten menee yleensä ihan hyvin mut lantion kohalta ihan liian iso tai ihan liian pitkät D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
ite en pysty tilaa tyyllin mitään housuja koska oon semi lyhyt (167), ja koska mun lantio on tosi ns kapee mut reidet tosi isot, eli kun testaan esim. farkkuja muuten menee yleensä ihan hyvin mut lantion kohalta ihan liian iso tai ihan liian pitkät D:
Fiilaan, mäkin oon suht lyhyt ja lisäksi persjalkainen (lyhytjalkainen). Lähes kaikki farkut ja muutkin housut ovat siis liian pitkiä lahkeista, enkä oikein voi myöskään mitään petite tms. kokoja tilailla, kun perse ja reidet eivät mahdu sisään. :D
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Kannattaa kattoo kokotaulukkoja. Mä oon ainakin tehny farkkujen kaa sen päätöksen että ostan ne kivijalkaliikkeestä, mut annan itteni tilata paidan netistä. :D
 
Ylös Pohja