Skeletor
Tsemp-tsämp
- Reaktioarvo
- 8,669
Laita kahvit tippumaan.Mitä laitonta tässä on?
Laita kahvit tippumaan.Mitä laitonta tässä on?
Älä viitsi. Asiallinenihminen halus vaan auttaaMiksi aikuinen mies kommentoi teinityttöjen rintoja?
Eikö sinulla pitäisi olla avuttomia eläimiä tapettavana?Älä viitsi. Asiallinenihminen halus vaan auttaa
Älä jaksa. Tollanen on naurettavaaEikö sinulla pitäisi olla avuttomia eläimiä tapettavana?
Oon 17 että ei ne enää kauheen kauan kasva eikä oo kasvanu varmaan vuoteenKyllä ne siitä vielä kasvaa oot sen verran nuori.
"Yllättävää", hän sanoi epäironisesti naurahten, kun rikolliset puolustelivat toisiaan.Älä jaksa. Tollanen on naurettavaa
Kukaan täällä ei ole tehnyt rikosta joten lopeta ole hyvä"Yllättävää", hän sanoi epäironisesti naurahten, kun rikolliset puolustelivat toisiaan.
Ai niin, unohdin että teikäläisillä (rikollisilla) ei ole KRISTILLISTÄ moraalia.Kukaan täällä ei ole tehnyt rikosta joten lopeta ole hyvä
Lol apua vähän off topic mutta siis ku sanoit et oot 17 rupesin vaan miettii et mitä hetkone mistä lähtien ja sit tajusin et oot mua vuoden vanhempi xDOon 17 että ei ne enää kauheen kauan kasva eikä oo kasvanu varmaan vuoteen
Juu ei haittaa
Mikä sun ongelma on? Ensin toisessa keskustelussa sanot että et tarkota loukata mun uskoa (en tarkalleen ottaen muista mitä siis sanoit) ja nyt teet pilkkaa siitä. Aikamoista kaksinaismoralismia vaan siks ku pyydän sua lopettamaan typerän käytöksen.Ai niin, unohdin että teikäläisillä (rikollisilla) ei ole KRISTILLISTÄ moraalia.
Muistaakseni teikäläisten taivaspaikat loppuvat siihen, kun monella ei ole mitään tekosyytä olla toistamatta Lotin tyttärien tekoja (mutta päinvastoin).Mikä sun ongelma on? Ensin toisessa keskustelussa sanot että et tarkota loukata mun uskoa (en tarkalleen ottaen muista mitä siis sanoit) ja nyt teet pilkkaa siitä. Aikamoista kaksinaismoralismia vaan siks ku pyydän sua lopettamaan typerän käytöksen.
"Taivaspaikat" loppuvat sitten kun etsikkoaika on ohi.Muistaakseni teikäläisten taivaspaikat loppuvat siihen, kun monella ei ole mitään tekosyytä olla toistamatta Lotin tyttärien tekoja (mutta päinvastoin).
Teikäläinen se pääsee sinne alakertaan, kun teot ovat olleet hirveitä jo nyt."Taivaspaikat" loppuvat sitten kun etsikkoaika on ohi.
Ei ole olemassa niin suurta syntiä jota ei saisi uskoa anteeksi jos todella niin haluaa.Teikäläinen se pääsee sinne alakertaan, kun teot ovat olleet hirveitä jo nyt.
Eli siksi teikäläiset friikit nussivat lapsiaan kuin ne olisivat loppumasta alennuksesta! Ja sitten kurmotellaan parempia ihmisiä, että hyi hyi kuin katsotte mainoksia!Ei ole olemassa niin suurta syntiä jota ei saisi uskoa anteeksi jos todella niin haluaa.
Lisäksi sulla ei ole mittää oikeutta olettaa et oisin teheny jotaki hirveetä. Naurettavaa syytellä tuntematonta tyhjästä.
En ole lukenut teidän aiempia myrskyvaroituksen uskontoon liikkuvia keskusteluja ja kommentteja mutta voisitko olla kommentoimatta ikävään sävyyn toisen uskontoaEli siksi teikäläiset friikit nussivat lapsiaan kuin ne olisivat loppumasta alennuksesta! Ja sitten kurmotellaan parempia ihmisiä, että hyi hyi kuin katsotte mainoksia!
Se kissa-keskustelu riittää, ja uskomuksesi mukaan sinulle on puolestani päätetty paikka siellä alakerrassa. Nauti helteistä joka hetki.
Itsepä on epäuskovainen.En ole lukenut teidän aiempia myrskyvaroituksen uskontoon liikkuvia keskusteluja ja kommentteja mutta voisitko olla kommentoimatta ikävään sävyyn toisen uskontoa
Mielestäni hän on uskovainen (korjaa jos olen väärässä @Myrskyvaroitus aka Vh06 ) ja miksi et sitten kommentoi esim mua tai muita epäuskovaisia vaan pelkkää myrskyvaroitustaItsepä on epäuskovainen.
Hihhuleilla on ollut tapana tuoda ilmi, että jotka eivät ole kultin jäseniä ovat epäuskovaisia. Mielestäni termi kuvaa myös näitä ei-luterilaisia oikean kirkon jäseniä.Mielestäni hän on uskovainen (korjaa jos olen väärässä @Myrskyvaroitus aka Vh06 ) ja miksi et sitten kommentoi esim mua tai muita epäuskovaisia vaan pelkkää myrskyvaroitusta
Keitäs nämä ”hihhulit” ovatHihhuleilla on ollut tapana tuoda ilmi, että jotka eivät ole kultin jäseniä ovat epäuskovaisia. Mielestäni termi kuvaa myös näitä ei-luterilaisia oikean kirkon jäseniä.
Oksettavaa käytöstä. Kun kerran itse tulit tähän keskusteluun uhkailemaan rikosilmotusta, nii voisinpa itsekin sinusta sellaisen tehdä pelkästään tuon kommentin perusteella.Eli siksi teikäläiset friikit nussivat lapsiaan kuin ne olisivat loppumasta alennuksesta! Ja sitten kurmotellaan parempia ihmisiä, että hyi hyi kuin katsotte mainoksia!
Se kissa-keskustelu riittää, ja uskomuksesi mukaan sinulle on puolestani päätetty paikka siellä alakerrassa. Nauti helteistä joka hetki.
Joo uskovainen olenMielestäni hän on uskovainen (korjaa jos olen väärässä @Myrskyvaroitus aka Vh06 ) ja miksi et sitten kommentoi esim mua tai muita epäuskovaisia vaan pelkkää myrskyvaroitusta
Olen jo aikaisemmin sanonut että jos niin pyydetään niin termiä epäuskovainen ei käytetä.Hihhuleilla on ollut tapana tuoda ilmi, että jotka eivät ole kultin jäseniä ovat epäuskovaisia. Mielestäni termi kuvaa myös näitä ei-luterilaisia oikean kirkon jäseniä.
Kaikki, jotka eivät usko samaan sanaan kuin minä. Näin on täällä toimittu ja niin minäkin toimin. Epäuskovaiset voivat pyyhkiä tapetuilla kissoilla sielunsa puhtaaksi (mutteivat pysty siihen).Keitäs nämä ”hihhulit” ovat
Luultavasti sitten 99% varasijasta on ”hihhuleita”Kaikki, jotka eivät usko samaan sanaan kuin minä. Näin on täällä toimittu ja niin minäkin toimin. Epäuskovaiset voivat pyyhkiä tapetuilla kissoilla sielunsa puhtaaksi (mutteivat pysty siihen).
Niin?Luultavasti sitten 99% varasijasta on ”hihhuleita”