Aihe vapaa Haluan pienet tissit

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Oon 17 että ei ne enää kauheen kauan kasva eikä oo kasvanu varmaan vuoteen
Lol apua vähän off topic mutta siis ku sanoit et oot 17 rupesin vaan miettii et mitä hetkone mistä lähtien ja sit tajusin et oot mua vuoden vanhempi xD
Oon pahoillani nää oot jotenki jumittunu mun päässä 15-vuotiaaksi 😂

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Ai niin, unohdin että teikäläisillä (rikollisilla) ei ole KRISTILLISTÄ moraalia.
Mikä sun ongelma on? Ensin toisessa keskustelussa sanot että et tarkota loukata mun uskoa (en tarkalleen ottaen muista mitä siis sanoit) ja nyt teet pilkkaa siitä. Aikamoista kaksinaismoralismia vaan siks ku pyydän sua lopettamaan typerän käytöksen.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Mikä sun ongelma on? Ensin toisessa keskustelussa sanot että et tarkota loukata mun uskoa (en tarkalleen ottaen muista mitä siis sanoit) ja nyt teet pilkkaa siitä. Aikamoista kaksinaismoralismia vaan siks ku pyydän sua lopettamaan typerän käytöksen.
Muistaakseni teikäläisten taivaspaikat loppuvat siihen, kun monella ei ole mitään tekosyytä olla toistamatta Lotin tyttärien tekoja (mutta päinvastoin).

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Teikäläinen se pääsee sinne alakertaan, kun teot ovat olleet hirveitä jo nyt.
Ei ole olemassa niin suurta syntiä jota ei saisi uskoa anteeksi jos todella niin haluaa.
Lisäksi sulla ei ole mittää oikeutta olettaa et oisin teheny jotaki hirveetä. Naurettavaa syytellä tuntematonta tyhjästä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Ei ole olemassa niin suurta syntiä jota ei saisi uskoa anteeksi jos todella niin haluaa.
Lisäksi sulla ei ole mittää oikeutta olettaa et oisin teheny jotaki hirveetä. Naurettavaa syytellä tuntematonta tyhjästä.
Eli siksi teikäläiset friikit nussivat lapsiaan kuin ne olisivat loppumasta alennuksesta! Ja sitten kurmotellaan parempia ihmisiä, että hyi hyi kuin katsotte mainoksia!
Se kissa-keskustelu riittää, ja uskomuksesi mukaan sinulle on puolestani päätetty paikka siellä alakerrassa. Nauti helteistä joka hetki.

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Eli siksi teikäläiset friikit nussivat lapsiaan kuin ne olisivat loppumasta alennuksesta! Ja sitten kurmotellaan parempia ihmisiä, että hyi hyi kuin katsotte mainoksia!
Se kissa-keskustelu riittää, ja uskomuksesi mukaan sinulle on puolestani päätetty paikka siellä alakerrassa. Nauti helteistä joka hetki.
En ole lukenut teidän aiempia myrskyvaroituksen uskontoon liikkuvia keskusteluja ja kommentteja mutta voisitko olla kommentoimatta ikävään sävyyn toisen uskontoa

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Mielestäni hän on uskovainen (korjaa jos olen väärässä @Myrskyvaroitus aka Vh06 ) ja miksi et sitten kommentoi esim mua tai muita epäuskovaisia vaan pelkkää myrskyvaroitusta
Hihhuleilla on ollut tapana tuoda ilmi, että jotka eivät ole kultin jäseniä ovat epäuskovaisia. Mielestäni termi kuvaa myös näitä ei-luterilaisia oikean kirkon jäseniä.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Oksettavaa käytöstä. Kun kerran itse tulit tähän keskusteluun uhkailemaan rikosilmotusta, nii voisinpa itsekin sinusta sellaisen tehdä pelkästään tuon kommentin perusteella.

Kaiken lisäksi naurettavaa kun yrität siirtää puheenaiheen aivan muuhun kuin se alunperin oli. Hävinneen merkki

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Kaikki, jotka eivät usko samaan sanaan kuin minä. Näin on täällä toimittu ja niin minäkin toimin. Epäuskovaiset voivat pyyhkiä tapetuilla kissoilla sielunsa puhtaaksi (mutteivat pysty siihen).
Luultavasti sitten 99% varasijasta on ”hihhuleita”

Ylös Pohja