Aihe vapaa Haluan pienet tissit

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Jaahas vai että feministisessä puolueessa… :D
Hohhoijaa en taas tiiä mitä sanois oon niin kyllästynyt tähän turhaan vänkkäämiseen
Oletko sitä mieltä, ettei meillä feministeillä saa olla omaa ääntä? Olet fasistinen ryssä, jos noin on.

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Oletko sitä mieltä, ettei meillä feministeillä saa olla omaa ääntä? Olet fasistinen ryssä, jos noin on.
Itsekin olen feministi ja kannatan naisten oikeuksia, tasa-arvoa yms MUTTA feministisyytä ei ole se että tahallisesti haukkuu miespuolisia henkilöitä jos he eivät ole tehneet mitään väärää

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Itsekin olen feministi ja kannatan naisten oikeuksia, tasa-arvoa yms MUTTA feministisyytä ei ole se että tahallisesti haukkuu miespuolisia henkilöitä jos he eivät ole tehneet mitään väärää
Eli: sinusta ei ole mitään outoa siinä, että aikuinen mies kommentoi teinityttöjen tissejä ja kehoja? Entä jos tämä tapahtuisi sinulle kadulla?

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Eli: sinusta ei ole mitään outoa siinä, että aikuinen mies kommentoi teinityttöjen tissejä ja kehoja? Entä jos tämä tapahtuisi sinulle kadulla?
Asiallinenihminen ei kommentoinut henkilökohtaisesti kenenkään kehoa, ei minun eikä kenenkään muun. Koko keskustelun aiheena oli tissit ja hän vain esitti oman neutraalin näkemyksensä asiasta eikä kukaan puhunut muusta kehosta (paitsi sinä vedit jostakin syystä sen mukaan keskusteluun).
Asia olisi ihan toinen jos hän olisi kommentoinut ikävään sävyyn (kenen tahansa) tissejä tai muuta kehoa tai jos joku kadulla kommentoisi tissejä ja kehoa, silloin se ei olisi missään nimessä ok.
Jos kerran olet feministi niin sinunhan pitäisi tietää nämä jutut.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Asiallinenihminen ei kommentoinut henkilökohtaisesti kenenkään kehoa, ei minun eikä kenenkään muun. Koko keskustelun aiheena oli tissit ja hän vain esitti oman neutraalin näkemyksensä asiasta eikä kukaan puhunut muusta kehosta (paitsi sinä vedit jostakin syystä sen mukaan keskusteluun).
Asia olisi ihan toinen jos hän olisi kommentoinut ikävään sävyyn (kenen tahansa) tissejä tai muuta kehoa tai jos joku kadulla kommentoisi tissejä ja kehoa, silloin se ei olisi missään nimessä ok.
Jos kerran olet feministi niin sinunhan pitäisi tietää nämä jutut.
Manspailaantko sinä minulle näitä asioita?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Olen sitä mieltä, että kehonrauha pitää olla ihan jokaisella. Mutta ihmettelen syvästi, että missä kohdassa näet asiallinenihmisen muka kommentoineen toisen kehoa epäasiallisesti ja rikkoneen toisen kehonrauhaa? Hän antoi asiallisia neuvoja eivätkä ne kuulostaneet yhtään pervolta eikä ahdistavilta. Mielestäni tämän keskustelun ilmapiiri on ollut alunperin hyvin turvallinen ja asianmukainen eikä asiallinenihminen ole toiminut sen vastaisesti. Kun hän pyysi myöskin anteeksi aiemmin.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Olen sitä mieltä, että kehonrauha pitää olla ihan jokaisella. Mutta ihmettelen syvästi, että missä kohdassa näet asiallinenihmisen muka kommentoineen toisen kehoa epäasiallisesti ja rikkoneen toisen kehonrauhaa? Hän antoi asiallisia neuvoja eivätkä ne kuulostaneet yhtään pervolta eikä ahdistavilta. Mielestäni tämän keskustelun ilmapiiri on ollut alunperin hyvin turvallinen ja asianmukainen eikä asiallinenihminen ole toiminut sen vastaisesti. Kun hän pyysi myöskin anteeksi aiemmin.
Sanoinko hänen kommentoineen sitä epäasiallisesti? Pidin vain kummallisena, että aikuinen mies kommentoi alaikäisten tyttöjen (tai poikien) rintoja.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Hän ei kommentoinut kenenkään TIETYN henkilön tissejä, hän puhui asiasta niin yleisellä tasolla kuin vaan voi puhua
Tämä on silti epäilyttävää, kun aikuinen mies kommentoi yleisestikin nuorten naisten kehoja. Tuntuu, kuin olisi himo ja halu päästä käsiksi intiimmin tietoihin yksilötasolla eikä tämä ole hyväksyttävää.

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Tämä on silti epäilyttävää, kun aikuinen mies kommentoi yleisestikin nuorten naisten kehoja. Tuntuu, kuin olisi himo ja halu päästä käsiksi intiimmin tietoihin yksilötasolla eikä tämä ole hyväksyttävää.
Kovin kumma juttu että kenenkään muun varaanin mielestä se ei ole millään tavalla ”epäilyttävää” paitsi sinun. Alkaa hieman epäilyttämään, ei asiallisenihmisen toiminta, vaan sinun

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Kovin kumma juttu että kenenkään muun varaanin mielestä se ei ole millään tavalla ”epäilyttävää” paitsi sinun
Johtunee siitä, että olen valveutunut aikuinen, joka on pyrkinyt kitkemään tuollaisia ihmisiä pois Internetistä. Ja kukaan ei ole ikinä jäänyt kaipaamaan tätejä, jotka haluavat jutella yksityisesti pikkutyttöjen kanssa.

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Johtunee siitä, että olen valveutunut aikuinen, joka on pyrkinyt kitkemään tuollaisia ihmisiä pois Internetistä. Ja kukaan ei ole ikinä jäänyt kaipaamaan tätejä, jotka haluavat jutella yksityisesti pikkutyttöjen kanssa.
Vai että oikein valveutunut, jaahas.. :D
Ja mitenkäs nämä tädit liittyvät asiaan???

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Käytän referenssejä. Ja niin, valveutunut kansalainen.
Voitko puhua sillä tavalla että muutkin ymmärtävät? On todella raskasta yrittää kommunikoida sun kanssa edes jotenkin järkevästi kun yli puolista asioista mitä selität ei saa mitään selvää.
Yritätkö tahallaan puhua mahdollisimman epäselvästi jotta ei paljastuisi että puhut paskaa koko ajan

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Sanoinko hänen kommentoineen sitä epäasiallisesti? Pidin vain kummallisena, että aikuinen mies kommentoi alaikäisten tyttöjen (tai poikien) rintoja.
Itse pidän kummallisena sitä että alunperin keskusteluun osallistuneet eivät kokeneet Asiallisenihmisen kommenttia millään tavalla ahdistavana mutta sitten tulet sinä joka uhkailer rikosilmotuksella ja haukut toisia rikollisiksi vaikka koko asia ei millään tavalla kosketa sua. Ei ole sun asiasi päättää mikä kenestäkin naisesta tuntuu epämukavalta.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Voitko puhua sillä tavalla että muutkin ymmärtävät? On todella raskasta yrittää kommunikoida sun kanssa edes jotenkin järkevästi kun yli puolista asioista mitä selität ei saa mitään selvää
Imitoin sitä, jonka piti jo lähteä sivustolta..

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Itse pidän kummallisena sitä että alunperin keskusteluun osallistuneet eivät kokeneet Asiallisenihmisen kommenttia millään tavalla ahdistavana mutta sitten tulet sinä joka uhkailer rikosilmotuksella ja haukut toisia rikollisiksi vaikka koko asia ei millään tavalla kosketa sua. Ei ole sun asiasi päättää mikä kenestäkin naisesta tuntuu epämukavalta.
MINÄ koin sen ahdistavana, eikö minulla ole mitään merkitystä? Koska joku äijä kertoo ja kaipaa tissijuttuja, niin se on ok eikä siitä saa ahdistua?!

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Tämä.

Ylös Pohja