Harvinaiset harrastukset

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Onko teillä outoja tai harvinaisia harrastuksia? Ite selvitän pulmia mitä pitää ostaa joistain lelukaupoista.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oii :o Sun harrastus kuulostaa tosi upeelta!
Itselläni ei valitettavasti taida kyllä olla mitään harvinaista. Tietystikin soitan alttoviulua, ja sen soittajia ei ole paljoa... en silti tiedä, voisiko sitä harvinaiseksi laskea. D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Jaa a, ei mulla taida mitenkään kauheen harvinaisia harrastuksia olla D: Pianonsoittoa harrastan jo yheksättä vuotta ja kuorossa käyn jo ööö kuudetta tai seittemättä vuotta mut kumpikaan ei oo mittää harvinaisia harrastuksia D:

Hmmm lasketaankohan mukaan ei-niin-aktiivinen korujen keräily? :DD
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Hey onko ne niitä älypelejä? Ne on parhaita. Mun isoveli keräilee niitä ja aina ostan sille joka joulu niitä!

Mullakaan ei mitään harvinaista harrastusta ole. Joskus harrastin roller Derbyä mutta ei sekään kovin harvinainen kai ole.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Siis mitä mitä teet??

Ite harrastan sirkusta en kyl tiiä onko se kauheen harvinainen harrastus
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ei miulla kai mitään harvinaisia harrastuksia oo D: mutta tuo siun harrastus kuulostaa tosi siistiltä!
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Hey onko ne niitä älypelejä? Ne on parhaita. Mun isoveli keräilee niitä ja aina ostan sille joka joulu niitä!

Mullakaan ei mitään harvinaista harrastusta ole. Joskus harrastin roller Derbyä mutta ei sekään kovin harvinainen kai ole.
Juu ne on juuri niitä, mutta en kyllä itse niitä alypeleiksi kutsu :D Kyllä toi roller derby on harvinainen kun ei tulis itselläni ikinä mieleen
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Piirrän ja soitan kitaraa, kumpikaan ei ole harvinaista. Snif snif miten tylsä olen.
 
Ylös Pohja