Muu harrastukset

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mitä ootte harrastanu, mitä harrastatte tällä hetkellä ja mitä haluisitte harrastaa? D:

tässä pitäs olla kaikki miun aiemmat:
satubaletti (6-v)
ratsastus (epäsäännöllisesti)
kokkikerho (11-12)
kuvataidekerho (9-11)
partio (12-13)
tanssikerho (10-11)

nykyään en virallisesti harrasta mitään. jos ratsastusterapia lasketaan, niin sitten sitä. ja käyn esim. uimassa ja kävelyllä, mutta en oo uinnissakaan missään kilpailevassa ryhmässä tai millään tunneilla vaan uin omaan tahtiin. tykkään myös maalata ja liikkua luonnossa, kaikki käsillä tekeminenkin on kivaa (erityisesti leipominen) :3 miulla on jäsenyys salille ja siitäkin tykkään, muttei siellä oo tullu käytyä lähiaikoina, kun jostain syystä motivaatio on ollu pyöreet nolla.

haluisin alkaa käydä ratsastustunneilla tyyliin kerran viikossa ja twerkkaaminen kiinnostaa, joten voisin ilmottautua tanssiopiston alkeisryhmään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
baletti (4-7v & 22-23v)
hiihtäminen (4-10)
kuvataidekoulu (5-7)
ratsastus (7-11 & 17-20)
kuoro (11-12)
piano (11-13)
sähly (10-13)
kuntonyrkkeily (14-16)
kuntosali (17 - nykypäivä)
uinti (19-23)
jooga (19-21)
erilaisia tanssikursseja (19-24)

haluaisin kokeilla joskus mm. seinäkiipeilyä, miekkailua, viulun soittoa ja ralliautoilua. ratsastus olis kans tarkoitus aloittaa uudestaan kun rahatilanne sen joskus sallii. hiihtäminen on ainoa missä oon kilpaillut edes jollain tasolla, kaikkea muuta oon harrastanut ihan huvin vuoksi. kuntosali on siis tällä hetkellä ainoa mitä teen säännöllisesti, mut sit satunnaisesti just luistelen, pelaan koripalloa, rullaluistelen sun muuta.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Ite en oo harrastanu muuta kuin viulunsoittoa ja soitan vieläkin, tosin se johtuu siitä että mun vanhemmat on vaan aina pakottanu mut harrastaan sitä, koska ''Lapsella pitää olla harrastus tai siitä tulee ihan tyhmä.''
Kotona tietysti piirrän ja maalaan ja soittelen kitaraa silloin tällöin tai touhuilen autojen parissa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
baletti (4-7v & 22-23v)
hiihtäminen (4-10)
kuvataidekoulu (5-7)
ratsastus (7-11 & 17-20)
kuoro (11-12)
piano (11-13)
sähly (10-13)
kuntonyrkkeily (14-16)
kuntosali (17 - nykypäivä)
uinti (19-23)
jooga (19-21)
erilaisia tanssikursseja (19-24)

haluaisin kokeilla joskus mm. seinäkiipeilyä, miekkailua, viulun soittoa ja ralliautoilua. ratsastus olis kans tarkoitus aloittaa uudestaan kun rahatilanne sen joskus sallii. hiihtäminen on ainoa missä oon kilpaillut edes jollain tasolla, kaikkea muuta oon harrastanut ihan huvin vuoksi. kuntosali on siis tällä hetkellä ainoa mitä teen säännöllisesti, mut sit satunnaisesti just luistelen, pelaan koripalloa, rullaluistelen sun muuta.
uuu, kuulostaa mielenkiintoselta! ja jes, täällä on joku toinenkin heppaihminen :3 hyvä muuten ku laitoit nuo iät, miun piti itekin laittaa ne mutta unohin D: laitoin sit jälkeenpäin
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ite en oo harrastanu muuta kuin viulunsoittoa ja soitan vieläkin, tosin se johtuu siitä että mun vanhemmat on vaan aina pakottanu mut harrastaan sitä, koska ''Lapsella pitää olla harrastus tai siitä tulee ihan tyhmä.''
Kotona tietysti piirrän ja maalaan ja soittelen kitaraa silloin tällöin tai touhuilen autojen parissa.
en oo ikinä ymmärtäny tuota, että vanhemmat suunnilleen pakottaa lapsensa harrastamaan jotain sellasta, mistä lapsi ei edes nauti D: kun harrastuksen idea on nimenomaan se, että siitä nauttii, niin mikähän logiikka tuossa oikein on.. mut kuulostaa kuitenki kivalta noi mitä teet
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
tanssi (4-5 vuotiaana)
liikuntaleikkikoulu (5-7 vuotiaana)
partio (8-11 vuotiaana)
joukkuevoimistelu (10-13 vuotiaana)
pianonsoitto (10-16 vuotiaana)
orkesteri (9-15 vuotiaana)
sellonsoitto (5 vuotiaasta alkaen, tosin eihän se kyllä enää pelkkä harrastus olekaan)

muuten oon sitten ei-ohjatusti harrastanut lukemista, valokuvaamista ja ties mitä, mikä siihen aikaan nyt on sattunut kiinnostamaan.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oho, onpas teillä ollut paljon erillaisia harrastuksia. D:

Itellä:
Suunnistus(ehkä 7-8v?)
Kuvataidekoulu(8-14v)
Telinevoimistelu(9-11v?)
Tanssi/ShowJazz(10-15v)
Teatteri(15-16v/harrastan yhä)

Haluisin aloittaa kuviksen ja tanssin uudestaan ja harrastaa teatteria vielä enemmän ja alottaa ompelemisen jossain ryhmässä, mutta ei vaan aika yksinkertaisesti riitä ja tuntuu jo että mun pitäis tosta mun toisesta teatteriryhmästäkin lähtee, kun se on ikävästi semmosena päivä jolloin on paljon koulujuttuja ja sanakokeita tulee koko ajan. D:

Nii ja sitte kans ei-ohjatusti harrastan kaikkee esim. valokuvaamista, maalaan, askartelen yms.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
-Ihan pienenä jotain erilaisia jummppia/liikuntaryhmiä
-jonain 7-8 vuotiaana kuoroa (inhosin sitä)
-7-8 vuotiaana luistelua
-7-10 vuotiaana kuvataide/käsityökoulua
-9 vuotiaasta lähtien sirkusta
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
piirtäminen (ihan pienestä saakka)
voimistelu (~4v?)
musiikkileikkikoulu (6v)
animointi (9-13v ja edelleen satunnaisesti)
ratsastus (11-19v ja edelleen satunnaisesti)
kitaransoitto (21v ->)
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itsellä:

viulunsoitto (ehkä 7-11v, vaihdoin sittemmin alttoviuluun opettajani pyynnöstä ja sitä soitan edelleen... Koko elämäni, ja jonain päivänä voisin tehdä siitä ammattini :3)
uinti (9-12?)
ratsastus (10-12, edelleen satunnaisesti, jos vain rahaa D:)
piano (13-nykypäivä)
alttosaksofoni (aloitin viime keväänä)
amerikkalainen jalkapallo (aloitin tänä syksynä)

Olen myös lukenut ja piirtänyt, sekä pelannut erilaisia online-pelejä koko elämäni ajan. Näitä en kuitenkaan ohjatusti. Myös lenkkeilyä pidän aktiivisena harrastuksenani :3
Soitan myös kitaraa, rumpuja ja tinapilliä omatoimisesti, sekä sävellän ja sanoita omia biisejä.

Lumilautailu ja skeittaus ovat myöskin itselle hyvin tärkeitä harrastuksia :3
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Itellä ollu tämmösiä:

Partio (1&2 luokilla, ja uuelleen hetken 5 luokalla)
Tanssi (vaan hetken tosin, olin ehkä 9?)
Näytelmäkerho (3 luokka, tykkäsin siit kyl tosi paljo sillo ku se oli :D)
Kuoro (2&3 luokka)
Tanssillinen voimistelu (11-13 v)
Rumpujen soitto(12-14v)
Ampuminen (noin puol vuotta, ja ammun ilmapistoolilla :D)

(Vähän sekavasti noi millon mitäkin on ollu, ku aik huonost jää mielee millo mitäki D:)

Oon kans tosi paljo piirtäny aina ja luin 12-13 vuotiaan tosi paljo kirjoja, mut nyt ne o vähä jääny ja pelaamine tullu tilal D:.
 
Viimeksi muokattu:

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Jumppakerho (6-7v)
Tanssillinen voimistelu (9-17v)
Nykytanssi (12-17v)
Jazztanssi (13v ->)
Streetdance (15-18v, aion vielä joskus jatkaa)
Showtanssi (19v ->)
Tyttökerho (10-11v)
Kävelyllä käyminen (17v ->)
Avantouinti (18v ->)
Piirtäminen ja maalaaminen (lapsena joka päivä, nykyään harvemmin ja jaksoittain kun saan inspiraation)
Musiikin kuuntelu (11v? ->)

Nykyään siis harrastan kai jazz- ja showtanssia, käyn kävelyllä, kuuntelen musiikkia, käyn avannossa ja taiteilen silloin kun siltä tuntuu :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Jumppakerho (6-7v)
Tanssillinen voimistelu (9-17v)
Nykytanssi (12-17v)
Jazztanssi (13v ->)
Streetdance (15-18v, aion vielä joskus jatkaa)
Showtanssi (19v ->)
Tyttökerho (10-11v)
Kävelyllä käyminen (17v ->)
Avantouinti (18v ->)
Piirtäminen ja maalaaminen (lapsena joka päivä, nykyään harvemmin ja jaksoittain kun saan inspiraation)
Musiikin kuuntelu (11v? ->)

Nykyään siis harrastan kai jazz- ja showtanssia, käyn kävelyllä, kuuntelen musiikkia, käyn avannossa ja taiteilen silloin kun siltä tuntuu :D
Pakko lisätä vielä leipominen (12v ->) ja kirjojen lukeminen (5v ->), vaikka kirjoja tulee nykyään luettua harmittavan vähän. Ala-asteella luin joka viikko ainakin kaksi kirjaa, ja muistan kun jonkun luokkalaisen mielestä oli outoa, kun lainasin kirjastoreissulla esitelmäkirjan lisäksi muitakin kirjoja. Toivottavasti se sama innostus löytyy vielä joskus.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oho, onpas teillä ollut paljon erillaisia harrastuksia. D:

Itellä:
Suunnistus(ehkä 7-8v?)
Kuvataidekoulu(8-14v)
Telinevoimistelu(9-11v?)
Tanssi/ShowJazz(10-15v)
Teatteri(15-16v/harrastan yhä)

Haluisin aloittaa kuviksen ja tanssin uudestaan ja harrastaa teatteria vielä enemmän ja alottaa ompelemisen jossain ryhmässä, mutta ei vaan aika yksinkertaisesti riitä ja tuntuu jo että mun pitäis tosta mun toisesta teatteriryhmästäkin lähtee, kun se on ikävästi semmosena päivä jolloin on paljon koulujuttuja ja sanakokeita tulee koko ajan. D:

Nii ja sitte kans ei-ohjatusti harrastan kaikkee esim. valokuvaamista, maalaan, askartelen yms.
Ainiin ja unohdin vallan mun kuoroharrastuksen noin 7-8 -vuotiaana. D:
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,564
Nuorempana tuli kokeiltua kaikenlaista esim tanssia (show että hiphop), telinevoimistelua, jenkkifutista, jalkapalloa, uintia..mutta tämmönen ADHD ei vaan yhdessä voinut pysyä ja kyllästyin nopeasti joten en kauaa mitään ehtinyt harrastamaan. Tietysti sitten teininä koulu ja kaverit veivät aikaa ja harrastukset jäivät sivuun.
 
Ylös Pohja