Musiikki Hieman inhoan Olivia rodrigon traitoria

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Koska:

"And I know if you were true
There's no damn way that you
Could fall in love with somebody that quickly"

Täh iha niinku ei vois olla rakastunu kahtee samaa aikaa? Niiku... What.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Oikeesti täs vaihees sanokaa mulle ykski asia missä olisin samanlainen ku mikä on se normi, koska ite en keksi yhtäkään asiaa.

Oon tämmöi polyam piece of shit, oon bi, oon ace, en oo cis (i think), en haluu lapsii (ainakaa tuskin! 🤮), Pukeudun (ehkä joidenkin mielestä) oudosti jne., Oon pappojen kuolaaja vai miten sen nyt ilmaisiskaan (:D) ja mitäs muuta vielä, rakastun julkkiksiin???? Omaan mielenterveysongelmia?? Vielä jotain muuta?? Good luck in life ✨👏
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Jaa a ite kai ehkä käsittäsin ton ennemmin sillai et ois jo valamiiksi yhdessä jonku kaa ja sit rakastuu toiseen?? (vaikka rakastaski sitä edellistä myös) Toki en mää sitä koko biisiä tiiä joten en ossaa sanua :')
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Jaa a ite kai ehkä käsittäsin ton ennemmin sillai et ois jo valamiiksi yhdessä jonku kaa ja sit rakastuu toiseen?? (vaikka rakastaski sitä edellistä myös) Toki en mää sitä koko biisiä tiiä joten en ossaa sanua :')
Noo nii mut??? Siis... Miksei vois rakastaa molempia samaan aikaan XDDDDDD oon liian taas Erilainen ymmärtääkseni tämmöstä

Tai siis voin kuvitella et jos mä olisin yhdessä jonkun kanssa niin helposti voisin olla samaan aikaan johonki toisee rakastunu. Joten ei, olivia rodrigo, ei se mee niin että jos rakkaus on aitoa niin ei voi rakastua toiseen nopeesti. Tosin ehkä joillain se on niin mut mulla ainakaan ei hahahshsshshsh
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Noo nii mut??? Siis... Miksei vois rakastaa molempia samaan aikaan XDDDDDD oon liian taas Erilainen ymmärtääkseni tämmöstä

Tai siis voin kuvitella et jos mä olisin yhdessä jonkun kanssa niin helposti voisin olla samaan aikaan johonki toisee rakastunu. Joten ei, olivia rodrigo, ei se mee niin että jos rakkaus on aitoa niin ei voi rakastua toiseen nopeesti. Tosin ehkä joillain se on niin mut mulla ainakaan ei hahahshsshshsh
No ei ku tossa biisissä ku nyt nopiaa tarkistin puhuttiin siitä et ku se vaan kaks viikkoa oli yhdessä ja sit oliki jo toisen kanssa
Sillee et oliko ne sitä ensimmäistä tyyppiä kohtaan ne tunteet sit aitoja jos pysty noin heleposti vaa mennee toisen kaa yhteen

Eihän tossa siis sanottu ettei vois rakastaa kahta ku tässä laulussa puhuttiin vähä eri asiasta :')
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
No ei ku tossa biisissä ku nyt nopiaa tarkistin puhuttiin siitä et ku se vaan kaks viikkoa oli yhdessä ja sit oliki jo toisen kanssa
Sillee et oliko ne sitä ensimmäistä tyyppiä kohtaan ne tunteet sit aitoja jos pysty noin heleposti vaa mennee toisen kaa yhteen

Eihän tossa siis sanottu ettei vois rakastaa kahta ku tässä laulussa puhuttiin vähä eri asiasta :')
No kyllä mä ainakin pystyisin, tietysti kaipaisin varmaan ihan vitusti sitä toistakin mutta niin. Mutta njoo ei sil välii mut jotenkin mul vaa tulee tostakin niinku vähän kaikista biiseistä sellane vierauden tunne koko maailmaa kohtaan koska en taida olla semmonen ku muut,,
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
No kyllä mä ainakin pystyisin, tietysti kaipaisin varmaan ihan vitusti sitä toistakin mutta niin. Mutta njoo ei sil välii mut jotenkin mul vaa tulee tostakin niinku vähän kaikista biiseistä sellane vierauden tunne koko maailmaa kohtaan koska en taida olla semmonen ku muut,,
Tossa biisissähän ei siis puhuttu siitä et voiko rakastaa kahta et tossa lähinnä puhutaan siitä ku tuntee ittesä petetyksi ku toinen ei sitten oikeasti halunnut olla yhdessä, ainaki ite käsitin niin
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
MITÄ MITEN VOI OLLA MAHOLLISTA ETTÄ ET TIEDÄ OLIVIA RODRIGOA??!??!??
Anteeksi, en tiedä juurikaan mitään nykypäivän musiikista, ainakaan mainstream-popista yms. Nuclear Blast sentään pitää jotenkin ajantasalla metallimaailman musiikista.

Et muuten vastannut kysymykseeni.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Anteeksi, en tiedä juurikaan mitään nykypäivän musiikista, ainakaan mainstream-popista yms. Nuclear Blast sentään pitää jotenkin ajantasalla metallimaailman musiikista.

Et muuten vastannut kysymykseeni.
En siksi vastannut koska moni muu oli vastannut
 
Ylös Pohja