- Reaktioarvo
- 1,922
aina sulla pyörii tää sama levy 🤣Aika nolife jos noin paljon viestejä..
mä en oo koskaan ennen tätä hetkeä huomannut et ois D: oispa käyny monestikimiulle on käyny sama muutamaankin otteeseen D:
Mikä levy,,en y,,ärrä+??aina sulla pyörii tää sama levy 🤣
hihhii, kivasti saan egolleni boostia 😎 varasijan oma julkkis oikeen! itse asiassa @Girlofpunk taitaa omata eniten proffakatseluja, eli hän on ykkösjulkkis D: minä oon vielä pieni maan matonenKauhea määrä profiilivierailuja sinulla, huh huh mikä julkkis!
miksi minä? mitä mä oon tehnyt?hihhii, kivasti saan egolleni boostia 😎 varasijan oma julkkis oikeen! itse asiassa @Girlofpunk taitaa omata eniten proffakatseluja, eli hän on ykkösjulkkis D: minä oon vielä pieni maan matonen
ehkä sulla on mieleenpainuvin nimi niin siksi sul on eniten proffakatseluita ja siksi olet ykkösjulkkis D: muuta selitystä en keksimiksi minä? mitä mä oon tehnyt?
ei ku apua, sanoin väärin vahingossa D: siis tarkotin, että on ollu saman verran viestejä ja reaktioita.. hyvä mie :Dmä en oo koskaan ennen tätä hetkeä huomannut et ois D: oispa käyny monestiki
itse asiassa eniten profiilikatseluja taitaa olla tuo @Myrskyvaroitus aka Vh06 kerännyt itselleen. :D huimat kuusi enemmän.hihhii, kivasti saan egolleni boostia 😎 varasijan oma julkkis oikeen! itse asiassa @Girlofpunk taitaa omata eniten proffakatseluja, eli hän on ykkösjulkkis D: minä oon vielä pieni maan matonen
Wohouitse asiassa eniten profiilikatseluja taitaa olla tuo @Myrskyvaroitus aka Vh06 kerännyt itselleen. :D huimat kuusi enemmän.
Sanoo melkein 8000 viestin haltija...Aika nolife jos noin paljon viestejä..
OHO katos vaan! 🤣 varasijan molemmat ykkösjulkkikset on viel eksyny mu keskusteluunki 😎😎 all i do is win winitse asiassa eniten profiilikatseluja taitaa olla tuo @Myrskyvaroitus aka Vh06 kerännyt itselleen. :D huimat kuusi enemmän.
tekevälle sattuu! 😂ei ku apua, sanoin väärin vahingossa D: siis tarkotin, että on ollu saman verran viestejä ja reaktioita.. hyvä mie :D
jep :Dtekevälle sattuu! 😂