hemulinlada
hömelö
- Reaktioarvo
- 661
juu hei mä nypin mun hiuksia ja haluisin päästä siitä eroon. Oon yrittäny sitä i am sober sovellusta mut se ei jotenki motivoi tarpeeks ja kädet aina vahingossa ajautuu nyppäsemään jonkun hiuksen ja sit se on taas menoa. Joten aattelin et vois hommaa/tehdä jonkun ns. stressilelun jota vois käyttää jos tekee mieli nyppiä. Tää aiheutuu ihan selvästi stressistä ja tää alko korona-ajan alussa ku oli hirveesti kouluhommia. oon kyl väännelly jotai hiuslenksui mut se alkaa käydä aika tylsäks, mut se on ainaki semmonen aika huomaamaton, et ei mitään äänekästä ja isoa. et oisko joku jonka vois tehä ite ja sitä sit vois kantaa mukana.
jos jollain muulla on jotain vastaavaa nii kuulisin mielelläni et miten pärjäätte sen kanssa :) ja jos on lisäkysymyksiä nii kysykää pois vaan!
//Edit: ja joo tälle on ihan oma nimi eli trikotillomania eli karvojennyppimishäiriö. On tullu tutkittua asiaa ku alko vaivaamaan joskus parin vuoden jälkeen
jos jollain muulla on jotain vastaavaa nii kuulisin mielelläni et miten pärjäätte sen kanssa :) ja jos on lisäkysymyksiä nii kysykää pois vaan!
//Edit: ja joo tälle on ihan oma nimi eli trikotillomania eli karvojennyppimishäiriö. On tullu tutkittua asiaa ku alko vaivaamaan joskus parin vuoden jälkeen